اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری بوشهر خبر داد:

حمایت از دانشجویان پژوهشگر در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری بوشهر از حمایت از دانشجویان پژوهشگر در استان بوشهر خبر داد.

حمایت از دانشجویان پژوهشگر در استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از دانشجویان نمونه کنگان و سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد این شهرستان اظهار داشت: کنگان دارای جایگاه ویژه‌ای در اقتصاد و صنعت کشور است و در چند سال اخیر شاهد پیشرفت مراکز دانشگاهی در این شهرستان بوده‌ایم.
وی افزود: با توجه به وجود پارس جنوبی در نیاز به نیروی انسانی توانمند و متخصص، استقرار دانشکده نفت و گاز در شهرستان کنگان ضروری است و انتظار داریم مسئولان در این راستا تلاش کنند.
مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو خاطرنشان کرد: حادثه 16 آذر تحولی عظیم در جامعه علمی ما بوجود آورد و امروز دانشجویان ما با تاسی از شهدای 16 آذر همواره با پیروی از ولایت فقیه بعنوان افسران جنگ نرم با جهاد علمی راه شهداء را ادامه می‌دهند. 
 تبرکی تصریح کرد: دانشجویان باید علاوه بر تحصیل، به تحقیق و پژوهش نیز اهمیت بدهند و اساتید دانشگاه باید در این راستا همکاری کنند.
وی با تاکید بر حمایت از دانشجویان پژوهشگر در استان بوشهر گفت: حمایت از پژوهشگران موجبات رشد علمی را فراهم می‌کند و در این زمینه تمهیداتی اندیشیده شده و مدیریت آموزش و پژوهش استانداری نیز حمایت خوبی از پژوهشگران دارد.
این مسئول در ادامه با اشاره به کنترل هواپیمای جاسوسی آمریکا افزود: کنترل هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط نیروهای مسلح کشور نمادی از قدرت علمی جوانان است. 
 این استاد دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با اشاره به خدمات علمی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: این دانشگاه به جد مسبب بسیاری از تحولات علمی در کشور بوده است. 
 تبرکی همچنین با بیان خدمات دولت به دانشگاه‌ها اظهار داشت: حقیقتا تلاش دولت در نهضت علمی و کمک به رشد و توسعه دانشگاه‌های کشور کم‌نظیر بوده است. 
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول