اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان:

تولید علم و دانش نیازمند پژوهش است

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: تولید علم و دانش نیازمند مبانی دقیق تحقیقاتی و پژوهشی است.

تولید علم و دانش نیازمند پژوهش است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمدجعفر لرستانی ظهر امروز در همایش نقش پژوهش در توسعه لرستان در خرم‌آباد ضمن مهم برشمردن نقش پژوهش در توسعه هر استان گفت: اجرای طرح‌ها و فعالیت‌های علمی، پژوهشی یکی از ملزومات اصلی رشد و توسعه همه جانبه و پایدار استان لرستان بر اساس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود است که باید مورد توجه مراکز علمی و دانشگاهی قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه پژوهش سبب توسعه جامعه می شود، اظهار داشت: امروز جامعه اسلامی با تکیه بر تولید علم و دانش و شناخت دقیق نیازهای جامعه بشری در مسیر توسعه و تعالی در حرکت است و استمرار این حرکت در گرو تلاش علمی و پژوهشی دانشگاهیان و مراکز علمی کشور است.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: پیشرفت و توسعه همه جانبه استان لرستان منوط به انجام کارها بر اساس دیدگاه‌های علمی و کارشناسی برگرفته از تحقیق و پژوهش و نوآوری در عرصه اجرایی است.
وی تصریح کرد: تولید علم و دانش نیازمند مبانی دقیق تحقیقاتی و پژوهشی است که استان لرستان طی سال‌های اخیر موفقیت‌های خوبی را در این عرصه فعالیت‌های علمی و کارشناسی به دست آورده است.
لرستانی با اشاره به اینکه امروز سرمایه اصلی استان حضور جوانان تحصیل کرده و متخصص است، گفت: باید با به‌کارگیری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان زمینه تولید علم و دانش بومی درزمینه توسعه و پیشرفت همه جانبه و متوازن استان را فراهم کنیم.
وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه تولید علم و دانش و نوآوری و خلاقیت، اظهار داشت: استکبار جهانی امروز برای تحقق اهداف خود سعی در ایجاد انحصار در عرصه علم و دانش دارد و با بی ‌دالتی، تبعیض و ایجاد شکاف در سطح جوامع، بیشترین بهره را از این حوزه نصیب خود می‌کند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول