اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر:

کشت و صنعت شوشتر مطالبات شهرداری را پرداخت کند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: کشت و صنعت کارون شوشتر باید همه مطالبات شهرداری را پرداخت کند و وکیل حقوقی این شرکت توجیه شده است.

کشت و صنعت شوشتر مطالبات شهرداری را پرداخت کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غلام سلطانیان ظهر امروز در جلسه شورا که برای تصویب لوایح ارسالی شهرداری منعقد شد، اظهار داشت: کشت و صنعت کارون شوشتر باید مطالبات شهرداری شوشتر در اسرع وقت پرداخت کند تا بتوان مشکلات شهرداری را برطرف کرد.
وی افزود: پرونده‌های مالیات بر ارزش افزوده شهرستان شوشتر که سهم شهرداری شوشتر هستند همگی راکد مانده اند و  شهرداری شوشتر باید در این باره نیروهای مومن و درستکار را برای بررسی و تکمیل این پرونده‌ها به اداره مالیات شوشتر معرفی کند.
سلطانیان پیشنهاد کرد: شهرداری شوشتر سه نیرو برای بررسی این پرونده‌ها به اداره دارایی شهرستان شوشتر معرفی کند.
نماینده شورای اسلامی شهر شوشتر در کمیسیون ماده 100 شهرداری افزود: شهرداری شوشتر بیش از36  میلیارد ریال از کشت و صنعت‌های حاشیه شهرستان شوشتر طلب دارد و باید این بدهی‌ها در اسرع وقت وصول شود.
وی با اشاره به اینکه وصول مطالبات کشت و صنعت‌ها می‌تواند مشکلات مالی شهرداری را برطرف کند، گفت: مشکلات مالی موجود در شهرداری با اعتباری به این میزان برای همیشه برطرف می‌شود و کشت و صنعت‌های موجود در حاشیه شهرستان شوشتر باید در این امر اهتمام ورزند.
این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به اینکه بدهی‌های زیاد در شهرداری شوشتر باعث معوق شدن حقوق و مزایای کارمندان شهرداری شده است، گفت: بدهی بسیار زیاد باعث شده است تا حقوق و مزایای کارمندان و کارگران در شهرداری از مرز هشت ماه معوق بگذرد و در این باره باید مدیریت شهری تصمیمی صحیح اتخاذ کند.
سلطانیان با اشاره به اینکه برای وصول این بدهی‌های تلاش بسیار زیادی از طرف شورای شهر شده است، افزود: برای این امر تلاش بسیار زیادی شده است و به این دلیل از فرمانداری شوشتر در این باره یاری خواسته‌ایم و امیدواریم تا با همکاری رئیس شورای تامین این مشکل برطرف شود.
وی تاکید کرد: عدم پرداخت حقوق‌های معوق باعث شده است تا انگیزه در شهرداری شوشتر بسیار کاهش یابد ولی تاکنون این امر باعث کاهش کیفیت خدمات‌رسانی در شهرداری به شهروندان نشده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول