اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست راه و ترابری خراسان رضوی:

88 درصد راه‌های روستایی بالای 50 خانوار خراسان رضوی آسفالت هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی از آسفالت 88.15 درصد راه‌های روستاهای بالای 50 خانوار استان خبر داد.

88 درصد راه‌های روستایی بالای 50 خانوار خراسان رضوی آسفالت هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی، ابراهیم صنیعی اظهار داشت: 14هزار و 152 کیلومتر از مجموع 21هزار کیلومتر راه‌های موجود استان، راه روستایی است که 6 هزار و 376 کیلومتر آن مربوط به روستاهای بالای 50 خانوار است.
سرپرست اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی در ادامه اظهار داشت: از سوی وزارت راه و شهرسازی تا پایان سال92 به عنوان نهضت آسفالت راه‌های روستایی نام‌گذاری شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پایان سال 92 جشن آسفالت کامل روستاهای بالای 50 خانوار را در استان برگزار می‌کنیم.
وی افزود: پس از آن برای روستاهای بالای 20 خانوار برنامه‌ریزی می‌شود.
صنیعی در ادامه اظهار داشت: یک‌هزار و 794 روستای بالای 50 خانوار در استان وجود دارد که 417 روستا از این دست، فاقد راه آسفالته هستند و هم‌اکنون 340 پروژه راه روستایی از محل اعتبارات ملی و 179 پروژه نیز از محل اعتبارات استانی در حال احداث است.
وی در خصوص عملیات زمستانی و برف‌روبی راه‌های روستایی نیز اظهار داشت: 172 گردنه روستایی به طول 574 کیلومتر در راه‌های روستایی وجود دارد که در کنار راهداران استان که عملیات برف‌روبی را انجام می‌دهند، در برخی از موارد با تعاونی‌های روستایی برای تامین و نگهداری آنها قرارداد امضا شده است.
 انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول