اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 35 میلیارد ریال هزینه؛

1300 تن آسفالت در دوربرگردان شهید مفتح مشهد پیاده می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد از پیاده‌سازی 1300 تن آسفالت در پروژه دوربرگردان غیرهمسطح دوطرفه شهید مفتح خبر داد.

1300 تن آسفالت در دوربرگردان شهید مفتح مشهد پیاده می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، امیر آذری اظهار داشت: این پروژه 35میلیارد ریال هزینه داشته است و با هدف کاهش زمان سفر و در نتیجه کاهش مصرف سوخت و انرژی احداث شده است.
رئیس روابط عمومی معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد تصریح کرد: ساخت این زیرگذر دسترسی بولوار مهرآباد به غرب بزرگراه، دسترسی خیابان امت به شرق بزرگراه، دسترسی به خیابان شهید مفتح و دسترسی به خیابان گلشهر را ارمغان داشته است.
وی اظهار داشت: با بهره‌برداری صورت گرفته از این زیرگذر تمام تمایلات حرکتی بزرگراه و دسترسی به خیابان‌های اصلی حدفاصل میدان فجر تا میدان شهید عباس‌پور در کمترین زمان و کمترین هزینه انجام پذیرفت.
رئیس روابط عمومی معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد درباره مشخصات فنی این پروژه نیز بیان داشت: دیواره بتنی مسلح به تعداد 145 ژوئن با طول 1500 متر و ارتفاع متغیر از دو متر تا شش متر، تیرهای بتنی پیش‌ساخته به طول 25 متر به تعداد 20 عدد و 1300 تن آرماتور مصرفی در این پروژه به کار رفته است.
آذری ادامه داد: از دیگر مشخصات فنی این پروژه می‌توان به حجم بتن‌ریزی 12هزار و 500 متر طول، گاردریل فلزی 60 تن، جدول‌گذاری 1300 تن و حجم عملیات خاک‌برداری این پروژه 75 هزار مترمکعب اشاره کرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول