اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد محقق می‌شود؛

بهره‌برداری از 12 کیلومتر راه آسفالته روستایی و پل بزرگ تنگ‌چویل

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور هیئت دولت در این استان گفت: 12 کیلومتر آسفالت جاده سردو سرهنگ و پل بزرگ تنگ چویل در سفر دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

بهره‌برداری از 12 کیلومتر راه آسفالته روستایی و پل بزرگ تنگ‌چویل
احمد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به روند پیشرفت کاری جاده سردو سرهنگ و پل بزرگ تنگ چویل اظهار داشت: بهسازی و آسفالت بیش از 12 کیلومتر از این پروژه با حضور رئیس دفتر مناطق محروم کشور در سفر چهارم هیئت دولت به استان به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی تصریح کرد: بهسازی و آسفالت 12 کیلومتر جاده سردو سرهنگ به تنگ چویل در مناطق محروم در شهرستان کهگیلویه بخش دیشموک با اعتباری  بالغ بر 10 میلیارد تومان از خدمات دولت دهم است که در یک طرح ضربتی در یک دوره زمانی یک ساله در وضعیت خاص و سخت‌گذر ساخته شده است.
جمشیدی با اشاره به اهمیت این محور مواصلاتی در عبور و مرور مردم استان ابراز داشت: با افتتاح رسمی این پروژه دو بخش دیشموک در شهرستان کهگیلویه و بخش صیدون در شهرستان باغملک استان خوزستان از این محور با جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر از نعمت راه آسفالته برخوردار می‌شوند.
مدیرکل راه و ترابری استان کهگیلویه و بویراحمد انجام این پروژه را یک کار جهادی برای مردمان این مناطق دانست و افزود: کاهش زمان سفر از سه ساعت به 25 دقیقه برای مردم این دو بخش در جنوب کشور یک کار جهادی بود که در سال جهاد اقتصادی عملیاتی و به مردم هدیه شد.
وی به اهمیت این پروژه از جهات گوناگون برای مردم این مناطق اشاره کرد و گفت: احداث این جاده 12 کیلومتری بین این دو بخش در صنعت کشاورزی، دامپروری، شیلات، باغداری و به علت بکر بودن منطقه، صنعت گردشگری نیز رونق خاصی خواهد گرفت.
مدیرکل راه و ترابری کهگیلویه و بویراحمد احداث پل بزرگ تنگ چویل بر روی رودخانه وحشی چویل در این منطقه را با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان کاری بزرگ برشمرد و اذعان داشت: همه کارهای ایمن‌سازی از جمله نصب گاردریل، خط کشی، نصب تابلوهای هشدار دهنده و احداث کانال‌های کناری از جمله اقدامات صورت گرفته در این محور است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول