اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توضیح شهرداری اهواز درباره خبر فارس؛

فضای سبز جنب موزه‌ هنرهای معاصر احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: شهرداری اهواز در واکنش به خبر تخریب موزه هنرهای معاصر اعلام کرد: برنامه زیباسازی و احداث فضای جنب موزه هنرهای معاصر در دستور کار قرار دارد.

فضای سبز جنب موزه‌ هنرهای معاصر احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، روابط عمومی شهرداری اهواز در پاسخ به انتشار خبر منتشر شده بر روی خروجی با عنوان تخریب موزه هنرهای معاصر، توضیح داد: ساختمان موزه هنرهای معاصر که با همکاری شهرداری اهواز احداث شده است همانند گذشته و بدون هیچگونه مشکلی پابرجاست و خبر تخریب بخشی از ساختمان آن کذب محض است.
در ادامه توضیحات شهرداری آمده است: شهرداری اهواز صرفا به منظور حل وضعیت نامناسب و زننده فعلی که در شان هنرمندان نیست، برنامه زیباسازی و احداث فضای سبز در این محل را در دستور کار دارد که اقدامات این سازمان شب گذشته انجام و به منظور ایجاد فضایی مناسب و در خور شان شهروندان اهواز ادامه خواهد یافت.
در ادامه، یادآوری شده است: بر اساس مصوبات قانونی هر گونه ساخت و ساز در حریم و بستر رودخانه کارون ممنوع است با این وجود شهرداری اهواز که بستر مناسب برای احداث موزه هنرهای معاصر ایجاد کرده است به جای تخریب فونداسیون اطراف، اقدام به خاکریزی و آماده‌سازی به منظور گل‌کاری و ایجاد فضای سبز کرده و قطعا ایجاد چنین فضایی در خور شان شهروندان اهوازی و هنرمندان عزیز است و نه وضعیت غیرقابل تحمل کنونی.
در ادامه تاکید شده است: در صورت حل موانع قانونی و مالی همچنان امکان ادامه پروژه مدنظر موزه هنرهای معاصر وجود خواهد داشت اما بلاتکلیف ماندن و ادامه وضع نامناسب کنونی اساسا درست نیست.
در بند پایانی آمده است: شهرداری اهواز همانند گذشته که حضور فعال و گسترده فرهنگی و اجتماعی داشته است همچنان بسترهای مناسب فرهنگی در شهر تاکید دارد ضمن آنکه رعایت قانون و البته ایجاد فضا و منظر مناسب در شهر را ضرور می‌داند.»
توضیح فارس: برخلاف ادعای روابط عمومی در خبر مورد نظر هر چند به نقل از شهردار منطقه یک موضوع تخریب تکذیب شده بود اما واقعیت اینکه تصاویر موجود در سایت‌های خبری و مشاهدات خبرنگار ما حاکی از تخریب، کج شدن سازه‌های فلزی و خاکریزی در محل پی‌های ساخت سالن‌های نمایش است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول