اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل:

106 کلاس درس جدید در اردبیل احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: در حال حاضر در استان اردبیل 106 کلاس درس با در بر گیری 23 مدرسه احداث می‌شود.

106 کلاس درس جدید در اردبیل احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد قرآن‌نویس پیش از ظهر امروز در همایش مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان نیر اظهار داشت: احصا و نیاز سنجی ساخت مدارس در تمام شهرستان‌ها به عهده مدیران آموزش و پرورش است و ما در این حوزه دست مدیران را در انتخاب مکان احداث مدارس باز گذاشته‌ایم.
وی با بیان اینکه مدارس ساخته شده در تمام مناطق شهری و روستایی استان اردبیل جنبه کاربردی دارد، افزود: خیرین مدرسه‌ساز با نیات خیر خود اقدام به مدرسه‌سازی می‌کنند اما نحوه ساخت و مکان‌یابی آن طبق نیاز منطقه توسط مسئولان انجام می‌شود.
قرآن‌نویس خیرین استان اردبیل را بیش از 200 نفر اعلام کردو افزود: این خیرین باوجود اقامت در خارج از استان و حتی خارج از کشور دغدغه ساخت مدارس جدید را برای دانش‌آموزان دارند که همه این‌ها اجری وصف‌ناپذیر در بارگاه الهی دارد.
این مسئول با بیان اینکه 319 مدرسه حاصل تلاش خیرخواهانه خیرین در استان اردبیل است، خاطرنشان کرد: یک هزار و 328 کلاس درس در مناطق استان اردبیل ساخته و تحویل دستگاه بهره‌بردار شده است
وی با یادآوری اینکه خیرین برجسته استان به چهره‌های جهانی تبدیل شده‌اند، افزود مرحوم حسنعلی علیپور، خانم یشمی و دیگر خیرین مدرسه‌ساز هر کدام اسناد زنده ایثار و انفاق در راه مدرسه‌سازی هستند.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل علاوه بر مدرسه‌سازی در زمینه‌های دیگر نیز فعال بوده و تاکنون توسط این مجمع چندین باب کتابخانه، چند نمازخانه و سالن ورزشی هم احداث شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاور وحدتی پور مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به رویکرد استان در به پایان رساندن طرح‌های نیمه تمام، اظهار داشت: امید است پروژه‌های نیمه تمام آموزشی استان تا دهه فجر امسال به اتمام رسیده و به بهره‌برداری برسد.
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان نیر هم در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان نیر از تحقق 80 درصدی تعهدات خیرین در این شهرستان خبر داد و گفت: 41 نفر از دانش‌آموزان منطقه زیر پوشش مجمع هستند.
عین‌الله یوسفی همچنین به مشارکت فرهنگیان در امر مقدس مدرسه‌سازی اشاره کرد و افزود: ماهانه مبلغ 350 هزار تومان از حقوق فرهنگیان منطقه کسر و به حساب مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان نیر واریز می‌شود.
سید حمید عباداللهی فرماندار نیر هم در این جلسه ابراز داش: متاسفانه مدارس شهرستان نیر از لحاظ کیفیت با مشکل جدی روبه‌رو هستند و برخی از آنها غیر قابل استفاده است.
وی از اداره کل نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان خواست با نگرش جدید برای بازسازی و تعمیرات مدارس این شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول