اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش نقده خبر داد:

فعالیت 70 کلاس درس هوشمند در نقده

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش نقده گفت: 70 کلاس درس هوشمند فعال در مدارس نقده وجود دارد.

فعالیت 70 کلاس درس هوشمند در نقده
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احیاء نوروزی شامگاه امروز در نشست بررسی مشکلات مدارس این شهرستان اظهار داشت: تغییرات در نظام آموزش و پرورش باید در راستای ارتقای سطح علمی و آموزشی دانش‌آموزان باشد تا شاهد روزافزون رشد و توسعه در مدارس باشیم.
وی با بیان اینکه همه مدارس این شهرستان به سیستم ملی اینترانت متصل شده‌اند، افزود: راه‌اندازی مدارس هوشمند یکی از مصادیق رشد و توسعه در مدارس است که در صورت تامین اعتبار لازم می‌توان تعداد کلاس درس هوشمند را افزایش داد.
نوروزی ادامه داد: در زمان حاضر بیش از 22 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل هستند  تراکم جمعیتی دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی 27، راهنمایی 28 و  متوسطه 23 نفر است.
این مسئول در ادامه وضعیت مقاوم‌سازی مدارس شهرستان نقده را مورد اشاره قرار داد و گفت: 2 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار  از محل اعتبارات عمرانی استان به بازسازی و نوسازی مدارس این شهرستان اختصاص یافته است و در حال حاضر نیز سه طرح نوسازی، دو طرح مقاوم‌سازی و دو طرح ساخت مدرسه در دست اجرا است.
وی با اشاره به وضعیت مدارس روستایی این شهرستان بیان کرد: در حال حاضر تمامی روستاهای نقده دارای مدرسه بوده و به صورت تک نوبتی فعالیت می‌کنند.
مدیر آموزش و پرورش نقده خاطرنشان کرد: تجهیز سالن ورزشی شهدای سلدوز ویژه دانش‌آموزان و تجهیز مدارس به دستگاه‌های چاپ و تکثیر و بازسازی برخی از مدارس روستایی نیازمند اختصاص اعتبار لازم است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول