اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد:

محمودآباد میزبان لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد گفت: این شهرستان میزبان لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور شده است.

محمودآباد میزبان لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور شد
اسماعیل پهلوان شب گذشته در حاشیه بازدید از امکانات ورزشی شهرستان آمل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: شهرستان محمودآباد میزبان لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور است.
وی ابراز داشت: امروز نشست تصمیماتی با اعضای هیئت والیبال، هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان و مسئولان برگزاری این رقابت‌ها داریم تا برای هر چه بهتر برگزار شدن این رقابت‌ها به نتیجه برسیم.
پهلوان با اعلام اینکه این دوره از رقابت‌ها دی ماه به مدت سه روز برگزار می‌شود، گفت: باید در روی ‌آوری معلولان و جانبازان به امر ورزش بیش از گذشته تلاش داشته باشیم.
وی با اعلام اینکه چند روز گذشته نوجوان محمودآبادی در مسابقات ووشو استونی خوش درخشید و به مدال‌های رنگارنگ رسید، ابراز داشت: علی شیرزاد نوجوان 16 ساله اهل روستای کل مرز محمودآباد است که توانست در مسابقات بین‌المللی استونی در دو سبک به مدال‌های برنز دست یابد و در مجموع مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.
رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد از برگزاری مراسم استقبال این نوجوان مدال‌آور عصر امروز با حضور گسترده مردم خبر داد. 
رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد در بیان مقایسه امکانات ورزشی شهرها ادامه داد: در ارزیابی از سوی مسئولان ارشد سازمان ورزش و جوانان مازندران در هشت ماه گذشته، محمودآباد نخستین شهری بود که نسبت به سال گذشته پیشرفت زیادی در امر ورزش داشته و در بین شهرهای این استان به مقام نخست دست یافت.
پهلوان از برگزاری پنج رویداد بین‌المللی و کشوری در محمودآباد از اول سال 90 تاکنون خبر داد که در طول تاریخ ورزشی این شهر بی‌سابقه بود.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات کشوری کشتی لوچو، میزبانی از رقابت‌های کشتی ساحلی کشور، برگزاری مسابقات کاراته بانوان کشور در همه رده‌ها، میزبانی یکی از مراحل تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری و میزبانی رقابت‌های اتومبیلرانی دو دیفرانسیل کشور در سرخرود از جمله رویدادهایی است که نشان از پیشرفت ورزشی این شهرستان دارد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول