اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان فردوس خبر داد:

برگزاری سوگواره خیمه اشک در زندان فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره زندان فردوس گفت: همزمان با ماه محرم سوگواره خیمه اشک در زندان شهرستان فردوس برگزار شد.

برگزاری سوگواره خیمه اشک در زندان فردوس
سیدمحمدرضا موسوی‌ثانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار داشت: این سوگواره با هدف تبیین اهداف قیام حسینی برای زندانیان برگزار شده است.
وی افزود: امام حسین (ع) گوهر تابناک و چراغ درخشانی است که همواره بر تارک تاریخ می‌درخشد و این درخشش ادامه دارد.
موسوی‌ثانی با اشاره به اینکه هدف طالبان هدایت، رهنمون ساختن انسان‌های خسته از ظلم و بیداد است، امام حسین (ع) و قیام وی را عنصری جاودانه خواند که این جاودانگی ریشه در الهی بودن آن دارد.
رئیس اداره زندان فردوس مهم‌ترین برنامه‌های سوگواره خیمه اشک را سیاه پوش کردن سردرب اداره و تمامی بندها در ماه محرم، نصب احادیث امر به معروف و نهی از منکر در تابلوی ورودی محیط اداری، گنجاندن احادیث امر به معروف و نهی از منکر در سربرگ نامه‌های اداری عنوان کرد.
وی ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر توسط ائمه جماعات، برگزاری کارگاه آموزشی اخلاق حسینی با محوریت اهداف قیام حسینی و تبیین جایگاه امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری یادمان شهدا را از دیگر برنامه‌های این سوگواره برشمرد.
موسوی‌ثانی تصریح کرد: برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع نماز، امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری نمایشگاه نمایه‌های محرم حاوی احادیث و وقایع محرم، برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب امر به معروف و نهی از منکر ویژه زندانیان و سربازان وظیفه از دیگر برنامه‌های این سوگواره بود.
رئیس اداره زندان فردوس ابراز امیدواری کرد: تا پایان ماه محرم نیز شاهد برنامه‌های مذهبی با محوریت قیام حسینی در زندان این شهرستان باشیم. 
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول