اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد:

اختصاص 16 میلیارد ریال اعتبار کشاورزی برای آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از اختصاص 16 میلیارد ریال اعتبار کشاورزی برای آبپخش خبر داد.

اختصاص 16 میلیارد ریال اعتبار کشاورزی برای آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز شامگاه دوشنبه در نشست با کشاورزان آبپخش با اشاره به اهمیت پیشرفت و توسعه صنایع کشاورزی اظهار داشت: آبپخش از قطب‌های مهم کشاورزی است و در ماه‌های اخیر با همراهی مسئولان بخش آبپخش گام‌های مهمی در راستای بهبود وضعیت کشاورزی در این بخش برداشته‌ایم.
وی افزود: نخلداری یکی از مهم‌ترین عرصه‌های کشاورزی آبپخش را شامل می‌شود و رفع مشکلات نخلداران یکی از مواردی است که اصل کار مسئولان ارشد این بخش قرار گرفته است.
خرم‌روز با اشاره به وجود یک میلیون و 200 هزار اصله نخل در آبپخش، بیان داشت: بیش از 8 هزار هکتار از اراضی کشاورزی آبپخش تحت کشت نخیلات است و بیش از یک سوم تولید خرمای سالانه استان به این بخش تعلق دارد.
بخشدار آبپخش ابراز داشت: اشتغالزایی و ایجاد اشتغال یکی از اساسی‌ترین سیاست‌های دولت است و عرصه کشاورزی ظرفیت لازم برای ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد را داراست.
خرم‌‌روز تصریح کرد: در حال حاضر بیش از سه هزار نفر از اهالی بخش آبپخش به طور فصلی در طول سال در اشتغال‌ کشاورزی فعالیت دارند و با برنامه‌ریزی دقیق و کاربردی می‌توانیم زمینه را برای ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: مسئولان بخش آبپخش رسیدگی به بخش کشاورزی را یکی از اولویت‌های کاری خود قرار داده‌اند و در ماه‌های اخیر تلاش فراوانی برای پیشرفت و توسعه کشاورزی آبپخش داشته‌اند.
این مسئول خاطرنشان کرد: اعتبارات کشاورزی بخش آبپخش در سال جاری 16 میلیارد ریال است و این امر تاثیر مستقیمی در توسعه زیرساخت‌های کشاورزی بخش آبپخش دارد.
بخشدار آبپخش تصریح کرد: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را به جهاد اقتصادی مزین فرموده‌اند از تمام توان و ظرفیت برای بهبود بازار خرما به منظور توسعه و رونق اقتصادی بخش آبپخش تلاش می‌کنم.
خرم‌روز اذعان داشت: کشاورزان از زحمتکش‌ترین اقشار جامعه هستند و بعنوان خادم مردم در بخش آبپخش با تمام وجود برای پیشرفت و توسعه کشاورزی این بخش تلاش خواهم کرد.
انتهای پیام/ن۲۰ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول