اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

غرب می‌خواهد مفاهیم کلیدی نظام را ضربه‌پذیر کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زرند گفت: غرب به دنبال این است که مفاهیم کلیدی نظام را مانند ولایت، مهدویت و عدالت ضربه‌پذیر کند تا دیگر کسی به‌ آنها پناه نیاورد.

غرب می‌خواهد مفاهیم کلیدی نظام را ضربه‌پذیر کند
به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند اظهار داشت: برای خارجی‎ها این نکته حیاتی است که از فرصت فتنه 88 مجددا استفاده کنند.
وی بیان کرد: سفارتخانه‎های خارجی نیز دنبال این مطلب هستند که چه چیزی می‎تواند موجب ضربه به نظام باشد تا بیشتر همان را پیگیری کنند.
کرمی‌پور افزود: لذا یک از کارهایی که آنها انجام می‌دهند، زیر سؤال بردن سلامت انتخابات است، غربی‌ها به دنبال القای این مطلب هستند که انتخابات آینده از سلامت برخوردار نیست.
وی تصریح کرد: غرب سعی می‌کند تا میان دولت و اصولگرایان تنش ایجاد کند و این کار هم توسط اصول‌گرایان شایع شود و اگر این کار صورت بگیرد، فتنه‌گران در سال 88 هم ثابت می‌شوند.  
کرمی‌پور خاطرنشان کرد: غربی‎های می‎گویند منازعه قدرت در ایران از کف خیابان‌ها به درون نظام رسیده، این زمینه‎ای است که نزاع بر سر قدرت را بیشتر کنیم.
وی گفت: غرب به دنبال این مطلب است که مفاهیم کلیدی نظام را مانند ولایت، مهدویت و عدالت ضربه‌پذیر کند تا دیگر کسی به‌ آنها پناه نیاورد و مردم هم از چنین مفاهیمی گریزان باشند.
امام جمعه زرند با اشاره به تلاش غرب برای احیای ناآرامی خیابانی اظهار داشت: می‎خواهند فتنه ناآرامی‎ها را تجدید و مردم را به سوی کاندیداهای جناح فتنه هدایت کنند.
وی عنوان کرد: اگرچه بر این باورند که مردم دیگر سراغ جریان فتنه نمی‌روند ولی تعدادی از تحلیل‌گران غربی بر این باورند که شاید بتوان جریان فتنه را زنده کنند.  
کرمی‌پور بیان کرد: تلاش برای احیای گفتمان جریان فتنه در مقابل گفتمان رهبری از دیگر اهداف غرب است، غربی‌ها به هر قیمتی که شده دنبال این هستند تا جریان فتنه را که نوکران خوبی برای ‌آنها هستند به صحنه بیاورند و گفتمان رهبری را که اساس نظام است، کمرنگ کنند.
وی گفت: قدرت نظام جمهوری اسلامی مردم است و حضرت امام خمینی (ره) هم با اعتقاد راسخ فرمودند، "میزان رأی ملت است"، لذا می‎خواهند پایه اساسی نظام را سست کنند و مردم کمتر پای صندوق‎های رأی حاضر شوند.
کرمی پور بیان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری، ما توقع نداریم دشمن، دشمنی نکند اما از خودمان انتظار داریم که با امید، شجاعت، عزم، اراده، وحدت و توکل به خدا، به فضل الهی همه دشمن‎ها و دشمنی‎ها را از سر راه این ملت برداریم‌ و دشمن را از دشمنی‎ کردن پیشیمان کنیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول