اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بم:

استکبار تسلیم اقتدار ایران اسلامی شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بم گفت: جهان استکبار به سردمداری آمریکا در برابر اقتدار ایران اسلامی در تمام‌ زمینه‌ها تسلیم شده است.

استکبار تسلیم اقتدار ایران اسلامی شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حجت‌الاسلام محمد علی‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بم با توصیه و سفارش خود و همگان بر ضرورت رعایت تقوای الهی و ضرورت دوری از گناه و گرفتاری در دام‌های گوناگون شیطان اظهار داشت: باید از فرصت مغتنم دنیا برای ساختن آخرتی شایسته استفاده کنیم.
وی با اشاره به هشتمین سالگرد زلزله پنجم دی ماه و گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان این حادثه بیان کرد: این زلزله از امتحانات بزرگ الهی بود که خداوند متعال در آن مردم بم را مورد آزمایش قرار داد.
علی‌آبادی با اشاره به اینکه مردم بم با توکل بر خداوند متعال و با صبر از امتحان عظیم الهی سربلند خارج شدند، گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در کنار صبر بی‌مثال شهروندان داغدیده بم، توانست روحیه امید به زندگی را در مردم بدمد و یأس و ناامیدی از بین برود.
وی بیان داشت: پس از گذشت هشت سال از آن حادثه عظیم که شهر بم از بین رفت، اکنون به برکت نظام جمهوری اسلامی‌، همت مردم و دولت خدمتگزار، بم، زیباتر و مستحکم‌تر از همیشه ساخته شده‌ است.
علی‌آبادی تصریح کرد: اندک مشکلات و کمبودهای باقیمانده در اثر زلزله نیز با همت مسئولان هرچه سریع‌تر برطرف می‌شود.
امام جمعه موقت بم در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مفتح گفت: این شهید بزرگوار موجب اتحاد هر چه بیشتر حوزه و دانشگاه در نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.
وی افزود: این اتحاد مبارک، علاوه بر افتخارات و ثمرات بسیار زیاد، خشم دشمنان را در پی داشته است.
علی‌آبادی با اشاره به برگزاری نخستین همایش ‌وحدت حوزه و دانشگاه در بم گفت: مانند سایر نقاط کشور اتحاد و همدلی بسیار خوبی بین حوزه‌ها و دانشگاه‌های شهرستان بم وجود دارد.
‌وی با اشاره به فرود هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط فرزندان ایران اسلامی گفت: ایمان و تعهد فرزندان خمینی کبیر به عنوان اسلحه‌ای قدرتمند استکبار را به زانو در آورده و به تسلیم واداشته است.
علی‌آبادی اظهار داشت: دیگر زمان یکه‌تازی آمریکا به سر رسیده و قدرت ایران مقتدر اسلامی با سرگردانی استکبار و تسلیم آنها در برابر نظام اهل بیتی ایران شده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول