اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سی‌سخت:

‌مردم ‌به سفر چهارم ‌‌با دید مثبت و گره‌گشا نگاه می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سی‌سخت گفت: ‌مردم ‌به سفر چهارم ‌‌با دید مثبت و گره‌گشا نگاه می‌کنند.

‌مردم ‌به سفر چهارم ‌‌با دید مثبت و گره‌گشا نگاه می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت‌، حجت‌الاسلام محمد مهدی قاسم‌زاده در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر اظهار کرد: مردم همیشه پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب ثابت کرده‌اند که این امر همیشه در عمل به اثبات رسیده است.
امام جمعه شهر سی‌سخت ضمن تشکر از حضور مردم در سفر رئیس جمهور و استقبال از وی و هیئت دولت افزود: مردم استان ما در این سفر به نحو شایسته‌ای از این کاروان استقبال کردند که این امر قابل ستودن و قدردانی است.
وی گفت: امیدواریم که با پیگیری‌های رئیس‌جمهور گام‌های بلندی را در راه پیشرفت و آبادانی برداشته و هر روز پیشرفت‌ها را شاهد باشیم.
قاسم‌زاده افزود: مردم ما به سفر چهارم رئیس‌جمهور در استان به دید مثبت و گره‌گشا می‌اندیشند و امید است که مصوبات و پروژه‌های باقیمانده هر چه سریع‌تر تکمیل شوند.
خطیب جمعه سی‌سخت در ادامه به سال‌روز شهادت شهید تندگویان اشاره کرد و گفت: شهید تندگویان از جمله شخصیت‌های بزرگی است که هم وزیر نفت بود و هم دوش به دوش مردم به مبارزه با دشمن می‌پرداخت و در این راه شربت شیرین شهادت نوشید.
وی در این خصوص تصریح کرد: شهید تندگویان از جمله شهیدانی بود که در اسارت رژیم بعث عراق با شکنجه‌های زیاد به شهادت رسید و در زمان اسارت به گونه‌ای عمل می‌کرد که صدای الله‌اکبر و اذان و صوت قرآن آن شهید لرزه بر اندام بعثیان ایجاد می‌کرد.
قاسم‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سی‌سخت به آغاز مرحله دوم تخلفات رانندگی اشاره کرد و افزود: هر انسان نیاز به زندگی اجتماعی دارد که زندگی اجتماعی نیز بدون وجود قانون محقق نمی‌شود.
امام جمعه سی‌سخت با حمایت از اجرای قاطعانه قوانین راهنمایی و رانندگی افزود: امیدواریم مردم نیز با این قوانین همراهی لازم را انجام داده و قانون را سرلوحه زندگی خویش قرار دهند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول