اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پیرانشهر:

صرفه‌جویی در ادارات مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه پیرانشهر گفت: صرفه‌جویی در ادارات بیشتر از این مورد توجه قرار گیرد.

صرفه‌جویی در ادارات مورد توجه قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از پیرانشهر ملا‌مصطفی محمودی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: اسراف جامعه را به سوی فراموش شدن برخی ارزش‌های اسلامی در زمینه درست مصرف کردن می‌شود.
وی با بیان اینکه اگر در جامعه ای اسراف شود آن جامعه پیشرفت نخواهد کرد، تصریح کرد: اسراف زمینه ساز ناشکری را فراهم میکند.
این مسئول با بیان اینکه امروزه شاهد اسراف توسط خانواده های ایرانی هستیم، افزود: امروز در مراسم و مناسبت‌های مختلف شاهد اسراف هستیم و این امر سبب  شده بسیاری از مردم در مقابل نعمات خداوندی ناسپاس باشند.
محمودی با بیان اینکه اسراف زمینه‌ساز بسیاری دیگر از ناشکری‌ها در برابر نعمات الهی می‌شود، خاطرنشان کرد: در این راستا مسئولان و مردم باید مصرف بهینه را مدنظر قرار دهند.
وی با بیان اینکه اسراف بخشی از زندگی مردم شده است، اعلام کرد: مردم و مسئولان به امر صرفه‌جویی توجه زیادی نکرده و این موضوع بیشتر در حد پیام و شعار باقی ماند که این می‌تواند صدمات و لطماتی را به همراه داشته باشد.
این مسئول اسراف را مشکلی بزرگ عنوان کرد که سبب نابودی جوامع می‌شود، گفت: صرفه جویی در ادارات و نهادهای دولتی بیشتر مورد تاکید قرار می‌گیرد چرا که شاهد اسراف در برخی از ادارات هستیم و این امر سبب شده منابع مالی زیادی در سطح ادارات اسراف شود در حالی که این منابع مالی می‌توانست برای عمران و آبادانی کشور به کار آید.
وی با تاکید بر توجه خانواده ها به این موضوع، گفت: صرفه‌جویی در خانواده‌ها هم باید مورد توجه قرار گیرد تا شاهد رشد اقتصادی خانواده ها در جوامع باشیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول