اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم در جمع مردم منطقه محروم شیخ‌آباد ـ 1:

کشف هواپیمای جاسوسی موجب کابوس دستگاه‌های امنیتی آمریکا شده است

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به کشف هواپیمای جاسوسی آمریکایی گفت: این اقدام موجب کابوس دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا و اسرائیل شده است.

کشف هواپیمای جاسوسی موجب کابوس دستگاه‌های امنیتی آمریکا شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور یکشنبه شب در جمع مردم منطقه شیخ‌آباد قم، در سخنانی حضور در جمع مردم شهیدپرور محله شیخ‌آباد را توفیقی ارزشمند ارزیابی کرد و با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، اظهار کرد: داغ حسین هرگز کهنه نمی‌شود و شهادت حسین زخمی است که هرگز التیام نخواهد یافت.
وی گفت: هیچ مرهمی قادر نیست که این زخم را التیام ببخشد، اما این داغ، درد و زخم سازنده است و خروش و فریاد را در دل تاریخ به ارمغان آورده است.
استاندار قم با بیان اینکه داغ و درد حسین(ع) همواره در طول تاریخ حرکت زا بوده است و ایستایی ایجاد نکرده است، ادامه داد: شور محرم و درد حسین(ع) همواره شعور آفرین بوده است و هر جا حرکتی علیه ظلم و ستم در هر فرهنگی مشاهده می‌شود نامی از حسین(ع) در آن حرکت قابل مشاهده است.
وی بیان کرد: هر جا قامتی علیه ظلم و ستم راست شده به قیام اباعبدالله اقتدا کرده است و هرجا فریادی علیه ظلم و بیداد سرداده شده به فریاد حسین(ع) اقتدا شده است.
موسی‌پور با اشاره به اینکه بعد از گذشت قرن‌ها این قیام زنده و این خون همواره جوشان است، تاکید کرد: این داغ حرکت‌آفرین و موثر است و زنده ماندن و تاثیرگذاری این قیام و الگو برداری قیام‌ها از این قیام از ابعاد مهم واقعه کربلا به شمار می‌رود.
استاندار قم تصریح کرد: امروز بعد از گذشت سال‌ها از عاشورای امام حسین(ع) می‌بینیم انقلابی با تکیه بر فرهنگ عاشورا و با زنده کردن یاد و نام حسین(ع) در این کشور به وقوع پیوست و در زمانی که کفر، ظلم و بیداد بر کره زمین حاکم بود و دو قطب حاکم بر دنیا در مبارزه علیه معنویت دین و خداگرایی متحد بودند، انقلاب اسلامی ایران به سر منزل مقصود رسید.
وی گفت: اکنون 33 سال از این پیروزی می‌گذرد و همه طاغوت‌های زمان تمام توان خود را برای شکست این نهضت به کار گرفته و از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند تا این نهضت بر گرفته از نهضت اباعبدالله را سرکوب کند ولی این انقلاب بر همه توطئه‌ها فائق آمده و دسیسه‌ها را خنثی کرده و راه خود را با شتاب ادامه داده است.
موسی‌پور عنوان کرد: ملت ایران در برابر همه قدرت‌ها قد علم کرده و به همه دنیای استکبار «نه» گفته است و این عزت ملت ایران به برکت خون و راه حسین(ع) و شهدایی است که این راه پیمودند.
وی در ادامه با اشاره به کشف هواپیمای جاسوسی آمریکا اظهار کرد: در این ایام که ایام عزای اباعبدالله است، خبر ارزشمندی دل ملت را شاد کرد و فرود یک فروند هواپیمای رادار گریز فوق پیشرفته یک موفقیت برای کشور ما و یک افتضاح و شکست بزرگ برای آمریکا به شمار می‌رود.
استاندار قم تاکید کرد: هرچه درباره این موفقیت گفته شود کم است، ولی فقط این نکته را باید مطرح کرد که این اقدام موجب کابوس دستگاه‌های اطلاعاتی و آمریکا شده داده است.
وی خاطرنشان کرد: ما امروز جزو چند کشور معدودی هستیم که دارای این فناوری بوده و البته به دست آوردن یک هواپیمایی فوق سری و فوق پیشرفته چندان آرمانی نبوده است، اما بیش از آن شکست بزرگ برای آمریکا است.
موسی‌پور اضافه کرد: با وجود همه توطئه‌ها می‌بینیم این کشور در تمام عرصه‌ها در حال پیشرفت است و در عرصه‌های نظامی قدرت این را ندارند که به کشور ما آسیب بزنند و اگر این توان را در خود می‌دیدند لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند.
وی با بیان اینکه دستاوردهای عظیم ملی ما را به کشوری توانمند تبدیل کرده است، تا بتوانیم در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب ایستادگی کرده و پیام انقلاب را به همه کشورهای اسلامی و غرب آمریکا و اروپا برسانیم، گفت: همه این موفقیت‌ها نتیجه تکیه بر فرهنگ عاشورایی است و باید شاکر خداوند باشیم.
استاندار قم بیان کرد: در کنار این پیشرفت‌های علمی، شاهد عمران و آبادانی کشور هستیم و در شهر قم نیز اقدامات ارزشمندی به همت خدمتگزاران شما در عرصه‌های مختلف انجام شده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول