اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغاز دور برگشت لیگ برتر کاراته؛

استانداری قم به مصاف آران پارت و سپاهان می‌رود

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم کاراته استانداری قم از مشخص شدن حریفان این تیم در آغاز دور برگشت مسابقات لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور خبر داد.

استانداری قم به مصاف آران پارت و سپاهان می‌رود
رضا رحیمی موحد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: پیکارهای لیگ برتر کاراته مردان باشگاه‌های کشور از امروز با جدال رقبای مدعی صعود به سوپر لیگ این رشته ورزشی پیگیری می‌شود و کاراته‌کاهای استانداری قم نیز در دو مسابقه حساس به مصاف حریفان می‌روند.
وی ادامه داد: در فاصله بین پیکارهای هفته پایانی دور رفت تا رقابت‌های آغازین هفته دور برگشت، تمرینات تیم کاراته استانداری قم زیر نظر کادر فنی این تیم به شکل منظم برگزار شده است و اکنون کاراته‌کاهای استانداری قم با شرایط خوبی آماده جدال با حریفان خود هستند.
سرپرست تیم کاراته استانداری قم در ادامه با اشاره به نفراتی که در این هفته از رقابت‌ها مقابل حریفان به روی تاتامی می‌روند، افزود: در ترکیب تیم کاراته استانداری قم این هفته مبارزان اوزان منهای 55، 60، 67 و آزاد با حریفان رقابت می‌کنند.
وی عنوان کرد: بر این اساس در وزن منهای 55 کیلوگرم محمد حمیدی و مجید حسنی نیا برابر حریفان قرار می‌گیرند و در وزن منهای 60 کیلوگرم نیز حمید مغانلو و سعید برخورداری از کاراته‌کاهای خوب قم به میدان خواهند رفت.
رحیمی‌موحد بیان کرد: این در حالی است که در وزن منهای 67 کیلوگرم محمد غفوری و احمد علی امیری دو کاراته‌کای اعزامی تیم استانداری قم به پیکارهای این هفته از مسابقات لیگ برتر کاراته مردان باشگاه‌های کشور هستند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین سیدمحسن میرقیصری، امین رضایی، حسین منتظری، رضا خزایی، علی عقیلی، محمد بهمنی و رحمان ایوبی نفراتی که هستند که از بین آنها هفت کاراته‌کا برای رویارویی با حریفان در ترکیب قرار می‌گیرند.
سرپرست تیم کاراته استانداری قم با اشاره به اینکه تیم کاراته استانداری قم این هفته با تیم‌های آران پارت تهران و سپاهان نوین اصفهان دیدار می‌کند، به عملکرد این تیم در هفته پایانی دور رفت اشاره کرد و افزود: تیم کاراته استانداری قم در هفته پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور یک بار باخت و دو بار پیروز شد.
وی بیان کرد: در هفته چهارم و پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کاراته تیم‌های مدعی در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم و به میزبانی تیم استانداری قم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در مرحله نخست استانداری قم مقابل قهرمان دور رفت لیگ برتر کاراته یعنی باشگاه گاز زنجان بازنده شد ولی در دومین مسابقه تیم کاراته استانداری قم با درخشش نفرات آماده خود با حساب 17 بر صفر از سد تیم هیئت کاراته خراسان رضوی گذشت، ضمن اینکه در مرحله سوم، استانداری قم به‌دلیل غیبت تیم هیئت کاراته گیلان 29 بر صفر برنده شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول