اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مجمع انتخابی هیئت کاراته؛

رئیس هیئت کاراته استان مرکزی ابقا شد

خبرگزاری فارس: در مجمع انتخابی رئیس هیئت کاراته استان مرکزی که با حضور دبیر فدراسیون کاراته برگزار شد،‌ جمشید زند با کسب 17 رای موافق به مدت چهار سال بار دیگر به‌عنوان رئیس هیئت کاراته استان منصوب شد.

رئیس هیئت کاراته استان مرکزی ابقا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، دبیر فدراسیون کاراته کشور ظهر امروز در مجمع انتخابی رئیس هیئت کاراته استان مرکزی، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 200 هزار نفر در سطح کشور کاراته‌کا هستند و به صورت جدی در این رشته فعالیت دارند.
محسن آشوری افزود: رشته کاراته یکی از رشته‌های افتخارآفرین در بین رشته‌های ورزشی است و  ورزشکاران این رشته مدال‌های با ارزشی را در مسابقات برون مرزی از آن خود می‌کنند.
وی تصریح کرد: استقبال جوانان از رشته کاراته در سطح نسبتا خوبی قرار دارد که می‌توان با استعدادیابی و شناسایی ظرفیت‌ها به رشد کمی و کیفی این رشته کمک کرد.
دبیر فدراسیون کاراته کشور با تاکید بر اینکه استعدادهای بسیار خوبی در بین جوانان روستایی در رشته کاراته وجود دارد، بیان کرد: کاراته‌کاهای فعال در روستاها و شهرها حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند که باید با شناسایی آنها زمینه شکوفایی هرچه بیشتر آنان را فراهم ساخت.
آشوری ادامه داد: در حال حاضر استان مرکزی یکی از استان‌های مطرح و بسیار خوب کشور در رشته کاراته است که با کمی تلاش و کوشش می‌تواند به قطب کاراته کشور تبدیل شود.
وی رمز موفقیت در هر کاری را وحدت، رفاقت و صمیمیت دانست و تاکید کرد: با دلسوزی و تعامل سازنده می‌توان شاهد موفقیت هرچه بیشتر این رشته بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: استان مرکزی تنها استانی در کشور است که در یکی از روستاهای آن بیش از 2 هزار کاراته‌‌کا وجود دارد.
خسرو قمری افزود: رشته کاراته یکی از رشته‌های پرافتخار در استان است که همواره شاهد درخشش ورزشکاران این رشته در مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی بوده‌ایم.
در این مجمع پس از رای‌گیری از اعضای مجمع جمشید زند با کسب 17 رای از مجموع 18 رای  به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کاراته استان مرکزی انتخاب شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول