اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سبک شیتوریو شیتوکای؛

کاراته‌کاهای قمی در جام بیداری اسلامی سوم شدند

خبرگزاری فارس: کاراته‌کاهای قمی موفق به کسب مقام سوم رقابت‌های کاراته سبک شیتوریو شیتوکای جام بیداری اسلامی شدند.

کاراته‌کاهای قمی در جام بیداری اسلامی سوم شدند
به گزارش خبرگزاری  فارس از قم، موفقیت کاراته‌کاهای قمی در رقابت‌های مهم کشوری ادامه یافت و طی آن کاراته‌کاهای باشگاه شهید بیطرفان قم در تلاش برای موفقیت در پیکارهای قهرمانی باشگاه‌های کشور به مقام سوم دست یافتند.
در این دوره از مسابقات که با عنوان جام بیداری اسلامی و در سبک شیتوریو شیتوکای با شرکت برترین‌ کاراته‌کاها از نقاط مختلف کشور در سطح باشگاهی برگزار شد، تیم کاراته باشگاه شهید بیطرفان قم با شایستگی عنوان سوم را از آن خود کرد.
پیکارهای کاراته جام بیداری اسلامی با حضور چهره‌های درخشان سبک شیتوریو شیتوکای در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد که در نهایت تیم پنج نفره شهید بیطرفان قم با وجود توانایی در کسب مقام‌های اول و دوم تیمی، جایگاه سوم رده سنی جوانان را به خود اختصاص داد.
این تیم با ترکیب میثم داودآبادی، کریم افشار، سعید اسدی، حمید داوری پرتو و محمد گلستانی در جدال با برترین‌های شرکت کننده در این دوره از پیکارها خوش درخشید و توانست با کسب امتیازات لازم با دست پر به قم باز گردد.
تیم بسیج باشگاه شهید بیطرفان قم را در جدال با برترین‌های کاراته شرکت‌کننده در پیکارهای سبک شیتوریو شیتوکای قهرمانی باشگاه‌های کشور با مربیگری محمد سلطانی به مصاف حریفان رفت، ضمن اینکه مجید جهان‌آرا مسئولیت سرپرستی این تیم را بر عهده داشت.
این موفقیت در حالی توسط کاراته‌کاهای باشگاه شهید بیطرفان قم در پیکارهای کاراته سبک شیتوریو شیتوکای جام بیداری اسلامی به دست آمد که اعضای این تیم بارها در طول سال‌های اخیر موفق به کسب عناوین مختلف و مدال‌های رنگارنگ از پیکارهای قهرمانی کشور شده‌اند.
کاراته از جمله رشته‌هایی است که قم را به عنوان یکی از پایگاه‌های این رشته ورزشی در کشور معرفی کرده است و از سال‌های دهه 1370 تا کنون افتخارات و عناوین مختلفی توسط رزمی‌کاران قمی در پیکارهای قهرمانی کشور، بین‌المللی‌، آسیایی و جهانی به دست آمده است.
در این بین باشگاه‌های مختلفی در سطح استان مشغول پرورش استعدادهای ناب این رشته ورزشی هستند که یکی از آنها باشگاه کاراته شهید بیطرفان شهر مقدس قم است که هم اکنون با مربیگری محمد سلطانی فعالیت گسترده‌ای در این رشته ورزشی دارد.
حضور موثر در رقابت‌های رده‌های سنی مختلف اعم از خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان توسط کاراته‌کاهای خوب قمی از جمله باشگاه کاراته شهید بیطرفان سبب شده است تا مدال‌های رنگارنگی نصیب ورزش قم و به خصوص خانواده کاراته قم شود.
در بین نفراتی که در تیم کاراته باشگاه شهید بیطرفان حضور دارند، کاراته‌کاهایی فعالیت می‌کنند که آینده درخشانی دارند و می‌توانند با تلاش و ممارست بیشتر در آینده‌ای نزدیک به تیم‌ ملی کاراته کشورمان نیز راه پیدا کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول