اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول هندبال کشور؛

تیم هندبال اعتماد ایرانیان به یک پیروزی دیگر دست یافت

خبرگزاری فارس: در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور تیم موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان به یک پیروزی دیگر در این رقابت‌ها دست یافت.

تیم هندبال اعتماد ایرانیان به یک پیروزی دیگر دست یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، تیم موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان که نخستین فصل حضور خود را در لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور دنبال می‌کند در برابر میزبان خود به یک پیروزی شیرین دست یافت.
این دیدار که در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور در شهرستان برازجان برگزار شد در پایان تیم موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان موفق شد با نتیجه 28 بر 21 بر میزبان خود پیروز شود.
تیم موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان خراسان رضوی با این برد با کسب 3 پیروزی و یک تساوی در صدر جدول گروه اول این مسابقات قرار دارد و امید زیادی به کسب عنوان شایسته و صعود به لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور دارد تا بار دیگر مشهد صاحب نماینده‌ای در لیگ برتر هندبال باشد.
تیم موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان خراسان رضوی در هفته پنجم این رقابت‌ها هفته آینده در مشهد میزبان هیئت هندبال قزوین است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول