اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری:

دانشگاه‌های کشور مقاوم‌سازی می‌شوند / پذیرش دانشجوی دکترا در دانشگاه ملایر

خبرگزاری فارس: معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: در صورت تخصیص بودجه و مصوب شدن طرح دانشگاه‌های کشور مقاوم‌سازی می‌شوند.

دانشگاه‌های کشور مقاوم‌سازی می‌شوند / پذیرش دانشجوی دکترا در دانشگاه ملایر
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علی‌اکبر متکان در جمع خبرنگاران در ملایر اظهار کرد: بحث جدیدی که امروز در وزارت علوم مطرح است مقاوم‌سازی دانشگاه‌هاست که با توجه به بودجه‌ای که در ردیف مستمر وزارت علوم وجود دارد برای این کار کافی نیست.
وی اضافه کرد: با توجه به این که قدمت دانشگاه‌ها سال به سال بیشتر می‌شود نیاز بیشتری برای بودجه مقاوم‌سازی وجود دارد که لایحه‌ای در این زمینه به دولت ارائه شده است.
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ابراز داشت: طی دو هفته اخیر این لایحه ارائه و در دست بررسی است که اگر این ماده واحده به تصویب برسد سال آینده در ردیف خاص بودجه قرار گرفته و بودجه کافی برای مقاوم‌سازی دانشگاه‌ها تأمین خواهد شد.
وی ادامه داد: لایحه‌ای که برای این بودجه تقدیم معاونت برنامه‌ریزی وزارت علوم برای ارسال به مجلس شده است در صورت تصویب انقلاب عظیمی در آموزش عالی ایجاد می‌کند و این خود در کیفیت عمرانی، علمی، فرهنگی و... در دانشگاه‌ها تأثیر مثبت و فراوانی دارد.
متکان به پیشرفت دانشگاه ملایر اشاره کرد و گفت: این دانشگاه به معنای واقعی در حال توسعه است و ما نیز در وزارت علوم سعی داریم بودجه‌های بیشتری را به این دانشگاه اختصاص دهیم تا به رشد نهایی خود در آینده نزدیک برسد.
وی در پایان سخنانش دانشگاه ملایر را نخستین دانشگاه ملی شهرستانی کشور خواند که دانشجوی ورودی دکترا می‌پذیرد که توفیقی بزرگ برای ملایر و دانشگاه ملایر است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول