اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گناباد:

چهارمین کنفرانس برق ایران در دانشگاه آزاد گناباد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: سال آینده چهارمین کنفرانس برق و الکترونیک ایران به شکل بین‌المللی در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد برگزار می‌شود.

چهارمین کنفرانس برق ایران در دانشگاه آزاد گناباد برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، آصف زارع ظهر امروز در چهل و هشتمین نشست شورای پژوهش و فناوری منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی که در محل دانشگاه آزاد گناباد برگزار شد اظهار داشت: امروزه رتبه‌بندی کشورهای مختلف نیز بر‌اساس قدرت علمی آنها است. 
‌رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد با بیان اینکه باید بتوانیم مدل ایرانی اسلامی ارائه شده از سوی ایران را ارتقا دهیم تصریح کرد: سهم دانشگاه آزاد اسلامی در آموزش عالی کشور 55 درصد است.
زارع افزود: چنانچه آموزش، پژوهش‌محور باشد بسیاری از مشکلات اجتماعی، صنعتی و ... حل می‌شود.
زارع ادامه داد: یکی از اهداف اصلی دانشگاه تحقیق و پژوهش است که باید در کنار بحث‌های فرهنگی و آموزشی به آن توجه ویژه داشت.
وی اظهار داشت: حوزه پژوهش باید به لحاظ کمی و کیفی به پژوهشگران توجه داشته باشد تا گستره تحقیق و پژوهش به همه اعضای هیئت علمی و دانشجویان به ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی برسد.
رئیس دانشگاه آزاد گناباد تصریح کرد: بایستی امکانات مناسب در اختیار پژوهشگران و اساتید قرار گیرد تا بتوانیم عملکرد مناسب در بخش ارائه مقالات به ویژه مقالات ISI داشته باشیم و برگزاری کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی می‌تواند سهم چشم‌گیری در پیشرفت‌های علمی داشته باشد.
وی با بیان اینکه کنفرانس‌های ملی در بسیاری از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود افزود: بایستی رویکرد واحدها به ویژه در دهه چهارم فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی که دهه رقابت با دانشگاه‌های دنیا است، به سمت برگزاری کنفرانس‌های بین‌المللی باشد.
زارع گفت: در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی گناباد سعی دارد تا در سال آینده چهارمین کنفرانس برق و الکترونیک ایران را به شکل بین‌المللی برگزار کند.
زارع اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد جهش بزرگ در دانشگاه باشیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول