اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر:

امکانات ورزشی استان بوشهر استاندارد نیست

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: امکانات ورزشی استان بوشهر استاندارد نیست.

امکانات ورزشی استان بوشهر استاندارد نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، محمد دوانی در آیین تودیع و معارفه رئیس هیئت فوتبال شهرستان کنگان اظهار داشت: برای رشد و پیشرفت فوتبال در استان بوشهر باید برنامه‌ریزی اساسی داشته باشیم و مسئولان تربیت‌بدنی در تمام شهرستان‌ها باید همکاری و همراهی بیشتری داشته باشند.
رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با تاکید بر عدم وجود امکانات مناسب ورزشی در استان افزود: در ورزش فوتبال باید به اصل پرداخت که متاسفانه بجای ایجاد اماکن ورزشی مبالغ زیادی به بازیکنان می‌دهند و این مسئله موجبات رکود فوتبال شده است.
دوانی خاطرنشان کرد: با کاهش همین هزینه‌های اضافی می‌توان چندین ورزشگاه مجهز و کلاس و مدرسه فوتبال تاسیس کرد و در واقع عدم تعالی در تمامی تشکلات ورزشی و به ویژه در بحث فوتبال به چشم می‌خورد.
وی با اشاره به آلودگی هوای کنگان اضافه کرد: آلودگی‌های ناشی از صنایع نفت و گاز، مردم کنگان و عسلویه را آزرده می‌کند ولی رفاه و آسایش آن برای شهرهای دیگر استا‌ن‌های کشور است.
رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر در ادامه با توصیه به مسئولین ورزشی و رئیس هیئت فوتبال کنگان به تعامل بیشتر با اداره ورزش و جوانان بیان کرد: اختلافات بین مسئولین ورزشی تنها باعث ضربه زدن به فوتبال می‌شود؛ با ایجاد اختلاف و بیرون کردن فرد از گردونه مشکل پایان نمی‌یابد و باید مشکل را ریشه‌یابی و از اساس خاموش کرد.
دوانی در ارتباط با وظایف اداره ورزش و جوانان گفت: تامین سخت‌افزار های ورزشی بر دوش این ارگان است و سرگرم کردن مسئولین ورزش و جوانان به مسائل حاشیه‌ای باعث فاصله افتادن این دستگاه از کارهای اصلی می‌شود.
وی با تاکید بر استاندارد نبودن امکانات ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: امکانات ورزشی در کل استان یک درصد استاندارد را هم ندارد و این ضربات بزرگی به ورزش ما وارد می‌کند که در سطوح بالا باعث سوختن استعدادها می‌شود.
رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر یادآور شد: زمین چمن کنگان زمین مناسبی نیست و باید در تعطیلات پیش رو ترمیم شود تا مناسب هیئت فوتبال و ورزشکاران شود.
در این آیین مجید احمدزادگان به عنوان رئیس جدید هیئت فوتبال کنگان به جاری محمد رنجبر معرفی شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول