اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کلیبر:

روستاهای شهرستان کلیبر از کمبود مجموعه‌های ورزشی رنج می‌برند

خبرگزاری فارس:‌ فرماندار شهرستان کلیبر گفت: نیازهای سخت‌افزاری و اماکن ورزشی شهرستان کلیبر در مرکز شهرستان برطرف شده و نیاز به ساخت مجموعه ورزشی روباز و سرپوشیده در روستاهاست.

روستاهای شهرستان کلیبر از کمبود مجموعه‌های ورزشی رنج می‌برند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان شرقی، عبدالله اصغرپور در نشست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و هیئت‌های ورزشی شهرستان اظهار کرد: مدت اجرا و کیفیت پروژه‌های عمرانی ورزشی در دولت نهم و دهم بی‌نظیر است.
وی افزود: عدالت‌محوری و عدالت‌ورزی دولت نهم و نهم در بخش ورزش در شهرستان کلیبر و منطقه نمود واقعی خود را نشان داده است و ساخت دو سالن و یک استخر سرپوشیده و افزایش سرانه ورزشی به 0.46 متر‌مربع و برابری با سرانه میانگین استانی گواه این مدعاست.
اصغرپور اضافه کرد: ساخت استخر سرپوشیده کلیبر برای مردم منطقه مهم بود و دولت نهم و دهم گام مهمی را با ساخت این استخر و دو سالن دیگر عدالت محوری و توزیع یکنواخت اماکن ورزشی برداشت  و تلاش‌های اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در این راستا انکارناپذیر است.
وی در خصوص وضعیت ورزشی شهرستان کلیبر گفت: نیازهای سخت‌افزاری و اماکن ورزشی شهرستان کلیبر در مرکز شهرستان برطرف شده و نیاز به ساخت مجموعه ورزشی روباز و سرپوشیده در روستاهاست.
فرماندار شهرستان کلیبر عنوان کرد: استعدادهای خوبی در ورزش شهرستان کلیبر وجود دارد ولی نیاز است حمایت‌های بیشتری صورت گیرد و نبود استخر اسپانسر و کارخانجات حامی ورزش مهم‌ترین مشکل ورزش شهرستان است.
وی در این نشست توسعه ورزش همگانی را در شهرستان خوب دانست و حضور مردم در همایش‌های پیاده‌روی نشان از توجه مردم به اهمیت ورزش و توجه به سلامتی خود و جامعه است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول