اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرهنگی تبلیغی سرخه:

احیای امر به معروف در جامعه عملی شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرهنگی تبلیغی سرخه گفت: اگر شعارها از حالت گفتار به عمل درآید، تحولات شگرفی را در زندگی مردم ایجاد خواهد کرد که مهم‏ترین آن احیای فریضه امر به معروف و نهی است.

احیای امر به معروف در جامعه عملی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، حجت‏الاسلام صادق بخشی ‌در جمع مردم و مسئولان در مسجد ولی‏عصر (عج) سرخه اظهار کرد: هر کاری که برای خدا باشد، ماندنی است و زوال در آن راه ندارد.
وی اضافه کرد: شعارهای عاشورایی در کنار انگیزه الهی و اخلاص امام حسین (ع)، رمز ماندگاری ارزش‏های اسلامی و حادثه عاشورا هستند.
سرپرست کانون فرهنگی تبلیغی سرخه اظهار کرد: در کنار این دو عامل شعارهای حماسی و عاطفی عاشورا هم دلیل بر قداست‏بخشی و ماندگاری این جریان مهم تاریخی است.
بخشی اضافه کرد: اگر این شعارها امروز در جامعه از حالت گفتار به کردار و عمل درآید تحولات شگرفی را در زندگی فردی و اجتماعی مردم ایجاد خواهد کرد.
سرپرست کانون فرهنگی تبلیغی سرخه در تبیین شعارها گفت: مهم‏ترین آنها احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، اقامه نماز و احیای زکات است.
بخشی گفت: بندگان واقعی خدا کسانی هستند که ظاهر و باطن آنها یکسان و یا باطنشان برتر باشد که مصداق این گونه افراد مسلم‏بن‏عوسجه و حنظله‏بن‏سعد هستند.
وی اضافه کرد: این افراد با توجه به عاقبت کار توانستند قرب الهی و رضای حق تعالی را کسب کنند و برای همیشه نامشان در صفحه تاریخ زنده بماند.
بخشی با اشاره به ابعاد تربیتی قیام عاشورا اظهار کرد: مهم‏ترین دغدغه دین و حتی انبیا و اولیا توجه به عاقبت و پایان کار بوده و امروز هم باید این بعد عاقبت‏نگری مورد توجه قرار بگیرد.
سرپرست کانون فرهنگی تبلیغی سرخه گفت: امروز نسل جوان و نوجوان در راستای کسب رضای حق و موفقیت در امور باید تابلوی عاقبت‏نگری را در هر کاری نصب‏العین خویش قرار دهند و به عاقبت کار خود فکر کنند تا دچار انحراف و غفلت نشوند.
بخشی خاطرنشان کرد: جوانان همچون کربلائیان باید در صراط الهی قدم برداشته و عارف به امام زمان (عج) خویش باشند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول