اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه اصفهان:

مرزهای علم به روی دانشجویان با فعالیت‌های پژوهشی باز می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه اصفهان گفت: بازگشایی مرز‌های علم و دانش به روی دانشجویان با تولید علم و فعالیت‌های پژوهشی محقق می‌شود.

مرزهای علم به روی دانشجویان با فعالیت‌های پژوهشی باز می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد ربانی شامگاه گذشته در مراسم تجلیل از پژوهشگران برگزیده دانشگاه اصفهان اظهار داشت: تمامی فعالیت‌ها و طرح‌های پژوهشی باید با توجه به اولویت‌های موجود در این زمینه انجام شوند و افکار دانشگاه اصفهان به سوی حرکت در مسیر بازگشایی مرز‌های نوین دانش است.
وی به فعالیت‌های این دانشگاه در طی یک سال گذشته اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌سازی برای افزایش سطح کیفی و کمی پژوهش از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در این دانشگاه محسوب می‌شود و دانشگاه اصفهان در این زمینه رشد بسیاری داشته است.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه اصفهان تصریح کرد: این دانشگاه در بسیاری از موارد نیز به دنبال فراهم‌سازی فعالیت‌های پژوهشی ویژه حرکت می‌کند.
وی به ضرورت ایجاد بستری مناسب برای فعالیت‌های پژوهشی در سطح جامعه اشاره کرد و ادامه داد: افزایش دوره‌ها و مراکز پژوهشی، راه‌اندازی دفتر پژوهشگران جوان، دفتر مالکیت فکری و شکل‌گیری کمیته‌های راهبردی از مهم‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه پژوهش و فناوری در دانشگاه اصفهان محسوب می‌شود.
ربانی با اشاره به افزایش تعداد مجلات این دانشگاه در سال جاری تاکید کرد: وجود بیش از 20 مجله علمی و پژوهشی از دستاورد‌های این دانشگاه در سال جاری بوده است.
وی به طرح‌های درون دانشگاهی این دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر 25 طرح مصوب در حوزه‌های مختلف راهبردی علمی و فناوری در دانشگاه اصفهان در حال انجام است.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه اصفهان اضافه کرد: 46 طرح برون دانشگاهی نیز در حوزه‌های مختلف در این دانشگاه در حال انجام است و در کنار این فعالیت‌ها ارتقای رشد کیفی این فعالیت‌ها نیز مورد توجه قرار دارد.
وی به برنامه‌ریزی‌های این دانشگاه در زمینه موضوعات پژوهشی برای سال آینده اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی دانشگاه اصفهان برای سال آینده سوق دادن فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه به سوی اولویت‌های پژوهشی کشور است.
ربانی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از پژوهش‌های صورت گرفته در دانشگاه ناظر بر اولویت‌های پژوهشی است، اظهار داشت: بازگشایی مرز‌های علم و دانش به روی دانشجویان با تولید علم و فعالیت‌های پژوهشی محقق می‌شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول