اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر فنی اداره کل فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی 6 پروژه فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر فنی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی از آغاز عملیات اجرایی 6 پروژه عمرانی آموزش فنی و حرفه‌ای این استان در سال جاری خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی 6 پروژه فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی، ابوالقاسم حق‌شناس اظهار کرد: عملیات پی‌کنی پروژه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران مانه و سملقان  با یک هزار و 28 متر‌مربع زیربنا شامل یک سوله دارای 3 کارگاه آموزشی با قراردادی به مبلغ 2 میلیارد و 880 میلیون ریال از تاریخ 10 آذر ماه جاری آغاز شده است.
وی با بیان اینکه یک میلیارد ریال اعتبار برای پروژه فوق در سال جاری مصوب شده است، همچنین از آغاز عملیات اجرایی پروژه کارگاه صنعت ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شیروان با زیربنای ‌‌هزار و 28 متر‌مربع خبر داد.
حق‌شناس تصریح کرد: این پروژه شامل یک سوله و سه کارگاه با قراردادی به مبلغ 3 میلیارد و 250 میلیون ریال و اعتبار مصوب سال جاری به مبلغ 800 میلیون ریال در دست اقدام است.
وی بیان کرد: عملیات احداث پروژه مرکز خواهران اسفراین با زیر بنای 2 هزار و 56 متر‌مربع، شامل 2 سوله دارای 6 کارگاه آموزشی با مبلغ قرارداد 6 میلیارد و 170 میلیون ریال و اعتبار مصوب سال جاری به مبلغ 2 میلیارد و 650 میلیون ریال، از تاریخ 10 آذر ماه 90 آغاز شده است.
مسئول دفتر فنی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی در ادامه از تحویل زمین برای آغاز عملیات احداث مرکز خواهران شهرستان بجنورد خبر داد و گفت: هم‌اکنون پیگیری برای اخذ پروانه ساختمانی پروژه مرکز خواهران شهرستان بجنورد با قراردادی به مبلغ 6 میلیارد و 480 میلیون ریال  در زمینی به مساحت 2 هکتار و زیربنای ‌‌هزار و 483 متر‌مربع‌ در دست اقدام است.
وی اضافه کرد: یک میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار برای اجرای پروژه فوق  در سال جاری مصوب شده است.
حق‌شناس همچنین از برگزاری مناقصه، تعیین پیمانکار، تحویل زمین و آغاز عملیات اجرایی پروژه مجتمع خوابگاهی اسفراین خبر داد و گفت: عملیات احداث پروژه مذکور در زیربنای یک‌هزار و 20 متر‌مربع‌ با قراردادی به مبلغ 4 میلیارد و 200 میلیون ریال و اعتبار مصوب سال جاری به مبلغ 2 میلیارد ریال آغاز شده است.
وی همچنین از احداث نخستین مرکز آموزش هتلداری و گردشگری استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: نقشه احداث مرکز آموزش هتلداری و گردشگری در دست تهیه  است و به زودی مناقصه پروژه برای شناسایی پیمانکار برگزار می‌شود.
مسئول دفتر فنی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مرکز فوق در زمینی به مساحت 4 هکتار و زیربنای 2 هزار و 500 مترمربع با اعتبار مصوب سال جاری به مبلغ  2 میلیارد ریال احداث می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول