اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 12 میلیارد ریال؛

مرکز آموزش فنی‌ و حرفه‌ای رفسنجان بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: با اعتبار 12 میلیارد ریال مرکز آموزش فنی ‌و حرفه‌ای شهرک صنعتی شهرستان رفسنجان با چهار کارگاه تخصصی مهارتی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مرکز آموزش فنی‌ و حرفه‌ای رفسنجان بهره‌برداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان، با اعتبار 12 میلیارد ریال مرکز آموزش فنی ‌و حرفه‌ای شهرک صنعتی شهرستان رفسنجان با 4 کارگاه تخصصی مهارتی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
مهدی ابراهیمی‌نژاد، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان در آیین افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرک صنعتی شهرستان رفسنجان اظهار کرد: این مرکز آموزشی از مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهوری به استان است که در زمینی به مساحت 4 هزار متر‌مربع با اعتبار بیش از 12 میلیارد ریال احداث شده است.
وی افزود: این پروژه دارای چهار کارگاه آموزشی تخصصی در رشته‌های مکاترونیک، PLC، فناوری اطلاعات و جوشکاری آرگن است.
ابراهیمی‌نژاد تصریح کرد: مکاترونیک شامل آموزش حرفه‌های پنوماتیک، الکتروپنوماتیک، هیدرولیک، الکترونیک، روباتیک و برق صنعتی و PLC شامل برق صنعتی درجه یک، درجه دو، مونتاژ تابلو‌های برق، PLC  مقدماتی و PLC پیشرفته است.
وی عنوان کرد: همچنین فناوری اطلاعات شامل تمام حرفه‌‌های تخصصی رایانه و جوشکاری آرگن نیز شامل حرفه‌های جوشکاری برق، گاز و آرگن، آماده آموزش متقاضیان است.
ابراهیمی‌نژاد افتتاح این مرکز را گامی مثبت در راستای اشتغال جوانان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات پیشرفته‌ای که این مرکز دارد‌، می‌تواند در آموزش‌های تخصصی جوانان جویای کار و ارتقا مهارت دانش‌آموختگان دانشگاه و همچنین شاغلان و مهندسان بخش صنعت نقش مهم و مثبتی ایفا کند.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای رفسنجان نیز اظهار کرد: مرکز شهرک صنعتی رفسنجان به دلیل امکانات و تجهیزات فوق پیشرفته و رشته‌های کاملا تخصصی نه تنها در استان کرمان بلکه در جنوب شرق کشور مانند نگینی می‌درخشد.
عباس جعفری بیان داشت: از نشانه‌های بارز این مرکز می‌توان به وجود یک کارخانه شبیه‌سازی شده اشاره کرد که آموزش یک خط تولید کارخانه را از ابتدا تا انتها به نمایش گذاشته می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول