اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی:

مرکز تحقیقات امور بانوان ایجاد شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: باید در راستای راه‌اندازی مرکز تحقیقات ویژه امور بانوان گام‌های اساسی برداشته شود.

مرکز تحقیقات امور بانوان ایجاد شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، شاه‌صنم غیبی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با حضور بانوان عضو هیئت‌های علمی دانشگاه‌های این استان که به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش در سالن حوزه استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: به ایجاد این مرکز تحقیقاتی به طور جدی احساس نیاز می‌شود لذا در این ارتباط از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اقداماتی صورت گرفته است برای نتیجه‌بخش بودن این قبیل اقدامات باید حمایت‌های کافی از سوی سایر مسئولان صورت بگیرد.
وی تصریح کرد: ‌متولیان دانشگاه علوم پزشکی با توجه به اهمیت موضوع، مقدمات این کار در سطحی گسترده فراهم کرده‌اند ولی برای اینکه فعالیت‌ها و برنامه‌های آن به طور مستمر اجرا شود باید از سوی استانداری نیز پشتیبانی کافی در این زمینه اعمال شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: موقعیت زنان در جامعه کنونی نسبت به 33 سال گذشته تحول‌های چشمگیری داشته است به طوری که نتایج مختلف آن به وضوح در جامعه، خانواده، محیط کار و ... شاهد هستیم از این رو می‌طلبد در راستای غنی‌سازی اوقات و فعالیت‌های بانوان اقدامات مطالعاتی صورت بگیرد.
وی یادآوری کرد: هم‌اکنون بین زنان جامعه ما افراد نخبه، تحصیلکرده و فعال زیادی وجود دارد باید در راستای شناسایی و برداشتن موانع فعالیت از پیش روی آنها گام برداشته شود عملی شدن موضوع فوق نیازمند ایجاد همکاری و هماهنگی مضاعف بین همه مسئولان است.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بر لزوم بهره‌برداری از نتایج تحقیقات تاکید کرد و اظهار داشت: تحقیقات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف باید از صورت کتابخانه‌ای خارج شده در اختیار مبادی مختلف قرار بگیرد تا در برنامه‌ریزی‌‌های جامعه مورد استفاده قرار بگیرند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول