اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:

طرح بهینه‌سازی مدیریت امور بانوان اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل از اجرای طرح بهینه‌سازی مدیریت امور زنان و خانواده و آموزش تخصصی امور بانوان فرمانداری‌ها در اردبیل خبر داد.

طرح بهینه‌سازی مدیریت امور بانوان اجرایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خدیجه جعفری‌اصل ظهر امروز در جلسه کار گروه امور بانوان و خانواده و کار گروه اجتماعی و فرهنگی استان اردبیل اظهار داشت: برنامه‌های شورای مدیریت و برنامه‌ریزی در حوزه بانوان به دستگاه‌ها اعلام و ابلاغ و در این راستا تفاهم‌نامه‌هایی برای انجام فعالیت‌های مربوطه در راستای پیشبرد اهداف جامعه بانوان منعقد شده است.
وی سه مؤلفه تحکیم بنیاد خانواده، تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف، کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای مدیریت امور زنان و خانواده را از مهمترین برنامه‌های در نظر گرفته شده در استان اردبیل عنوان کرد.
این مسئول ادامه داد: انجام مشاوره قبل از ازدواج با اعتبار یک هزار و 500 میلیون ریال به منظور کاهش نرخ طلاق در استان و تحکیم نهاد خانواده با همکاری اداره کل دادگستری استان اردبیل یکی از این برنامه‌هاست.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل طرح بهینه‌سازی مدیریت امور زنان و خانواده، آموزش تخصصی ویژه بانوان فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی با موضوع مدیریت امور زنان و خانواده با یک هزار میلیون ریال اعتبار را از دیگر برنامه‌های اجرایی در استان اردبیل اعلام کرد.
جعفری‌اصل حمایت از توسعه و تقویت واحدهای تخصصی حجاب و عفاف و حمایت از شبکه‌های مردم نهاد بانوان در راستای تقویت و ترویج ارزش‌های اسلامی را یادآور شد و افزود: طرح توسعه تندرستی ویژه بانوان روستایی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان در حال اجراست که در این حوزه نیز 2 هزار میلیون ریال به ورزش بانوان به ویژه در روستاها اختصاص یافته است.
وی برگزاری اردوهای ورزشی و تفریحی، توسعه ورزش محلات و روستاها، تجهیز سالن‌های ورزشی بانوان و ارتقای ورزش بانوان روستایی را از جمله طرح‌های در دست اجرای این کار گروه اعلام کرد.
این مسئول از همکاری کار گروه کمیته حجاب و عفاف با اداره کل تبلیغات اسلامی خبر داد و ابراز داشت: طرح گل یاس که یک طرح مردمی است و طرح ملی رحمت ویژه زنان و خانواده در استان اردبیل اجرایی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در پایان از همکاری هلال احمر در راستای آموزش امداد و نجات برای بانوان و زنان روستایی خبر داد و گفت: نظام تحول و حرکت راهبردی وزارت کشور به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده‌هاست که با تهیه برنامه‌های فرهنگی در حوزه زنان و خانواده تقویت فعالیت‌های حوزه زنان را شاهد خواهیم بود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول