اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی قم خواستار شد:

استفاده از توان ملی برای خنثی‌سازی تحریم‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی قم گفت: باید به این باور برسیم که با استفاده از توان ملی خود تحریم‌های اقتصادی را خنثی کنیم.

استفاده از توان ملی برای خنثی‌سازی تحریم‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ حسین حاجی رحیمی در نخستین همایش ملی جهاد اقتصادی در عرصه کشاورزی و منابع طبیعی که پیش از ظهر امروز در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد اظهار کرد: شرایطی که امروز بر کشور حاکم است،‌ تحریم‌های ناکارآمد اقتصادی از سوی دشمنان برای برهم‌زدن امنیت غذایی ایران اعمال شده است.
وی افزود: مسائل اقتصادی در صدر تحریم‌های دشمنان قرار دارد بنابراین ما باید به این باور برسیم که از توان ملی خود استفاده کرده و این تحریم‌ها را خنثی کنیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی قم با بیان اینکه کارشناسان بسیار زبده‌ای در کشور در زمینه کشاورزی وجود دارند، گفت: این همایش در خرداد ماه سال جاری با مصوبه شورای سازمان نظام مهندسی استان قم و با همکاری استانداری قم در هفته پژوهش در حال برگزاری است.
وی ضمن تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاری همایش ابراز کرد: استانداری، سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری کشور،‌ بانک کشاورزی، دانشگاه آزاد واحد قم و اراک و بسیج علمی و پژوهشی کشور تلاش‌های زیادی برای برگزاری هرچه بهتر این همایش انجام دادند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول