اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

فرهنگ عاشورا آثار تحریم را از بین برده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: فرهنگ عاشورایی که ملت ایران به آن تکیه کرده‌اند و از آن الهام می‌گیرند آثار تحریم دشمنان را از بین برده است.

فرهنگ عاشورا آثار تحریم را از بین برده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار داشت: در 33 سال گذشته مردم ما با تبعیت از این فرهنگ غنی تمام شیطنت استکبار جهانی را خنثی و نقش بر آب کرده‌اند و توانسته‌اند چهره زیبایی از این فرهنگ غنی و پربار را به نمایش بگذارند.
وی با یادآوری این‌که دشمن با شناخت این فرهنگ هرگز به خود اجازه تعرض و حمله به ایران را نمی‌دهد، تصریح کرد: اگر چنین جسارت و حماقتی را بکند به یقین با پاسخی دندان‌شکن از سوی جوانان عاشورایی و مکتبی ایران روبه‌رو می‌شود که کیان آن را به نابودی می‌کشانند.
علوی در ادامه خطبه‌های نماز به حادثه اخیر شکار هواپیمای جاسوسی آمریکا در ایران اشاره کرد و افزود: معلوم نیست آمریکا با قلدرمعابی خود از ملت‌های جهان چه می‌خواهد و چرا سعی می‌کند همیشه با رفتارهای متفاوت خود را قیم دنیا بداند.
این مسئول این حرکت رژیم آمریکا را تعرض به حریم هوایی ایران خواند و خاطر نشان کرد: مسئولان ما باید به شدت با چنین تحرکاتی مقابله و پیگیری دیپلماسی داشته باشند تا مبادا رژیم آمریکا احساس کند که ملت‌های دیگر نوکر او هستند.
وی قدرت نظام ایران را در منطقه و حتی جهان بی‌نظیر و دارای ارزش و اهمیت خاص دانست و اضافه کرد: جوانان این مرز و بوم با تکیه بر فنون و علوم خود با بصیرت توانسته‌اند در تمام حوزه علمی فناوری‌های جدید و تکنولوژی‌های پیشرفته اوج محاصره اقتصادی و علمی دشمن را بشکنند و عظمت خود را به نمایش بگذارند.
به گزارش فارس، امام جمعه پارس‌آباد این پیشرفت را موجب تحیر دشمنان دانست و گفت: در این حوزه ما به چنان قدرتی دست یافته‌ایم که حتی دشمن در تفکر و اندیشه خود نیز نمی‌تواند تصور حمله به ایران را داشته باشد.
وی در ادامه به پیروزی اسلام‌گرایان در انتخابات مجلس مصر اشاره کرد و اظهار داشت: با این حرکت مردم مصر دنیا این حقیقت را دریافت که با جنبش و حرکت‌های بیداری اسلامی دشمن باید به زانو درآید.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول