اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکنان مس سرچشمه اکنون مرد شده‌اند

شرفی: بزرگ‌ترین مربی لیگ هستم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه رفسنجان گفت: من از نظر سنی بزرگ‌ترین مربی لیگ هستم و علاقه‌ای ندارم به هیچ مربی ببازم زیرا روحیه جنگندگی بالایی دارم و هدفم موفقیت است.

شرفی: بزرگ‌ترین مربی لیگ هستم
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اصغر شرفی پیش از ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان اصفهان اظهار داشت: تمام مسابقات لیگ برای مس اهمیت و حساسیت بالایی دارند و برای من و تفکرات بازیکنانم، حریفان تفاوتی ندارند.
وی با بیان اینکه سپاهان یکی از بهترین‌های فوتبال ایران است، افزود: این تیم سابقه آسیایی خوبی دارد اما بازیکنان ما اکنون از نظر تفکرات و شخصیت تیمی به شرایط مطلوبی رسیده‌اند و با توجه به این مسئله در مقابل تیم‌های مطرح از فوتبال لذت بیشتری می‌برند.
شرفی با اشاره به اینکه بازیکنان مس مقابل تراکتورسازی و بیش از 30 هزار هوادار بازی خوبی از خود ارائه کردند، بیان داشت: بازیکنان ما اکنون مرد شده‌اند و وقتی زمین می‌خورند، گریه نمی‌کنند.
سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه رفسنجان بیان کرد: تفکرات بازیکنان ما اکنون تغییر کرده و آنها هر روز یک گام به جلو حرکت می‌کنند.
شرفی گفت: مس برای تغییر شرایطش به زمان نیاز دارد و افتخار می‌کنم مس سرچشمه سپاهان را متوقف کند.
وی تصریح کرد: من از نظر سنی بزرگ‌ترین مربی لیگ هستم و علاقه‌ای ندارم به هیچ مربی ببازم زیرا روحیه جنگندگی بالایی دارم و هدفم موفقیت است.
وی در زمینه مسعود ابراهیمی بازیکن جوان تیمش افزود: ابراهیمی بازیکن جوانی است که راه زیادی برای پیشرفت دارد و شما باید به این بازیکنان توجه بیشتری داشته باشید و حمایت کنید زیرا این بازیکن محصول فوتبال استان کرمان و شهربابک است.
سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه رفسنجان خاطرنشان کرد: مسعود تاکنون برای ما بازی خوبی داشته و توانسته دستورات تاکتیکی من را به خوبی اجرا کند.
شرفی گفت: موفقیت مس سرچشمه لازمه حمایت تیم بیرونی و رسانه‌ها است.
مسعود ابراهیمی هافبک جوان مس سرچشمه نیز در زمینه دیدار مقابل سپاهان اظهار داشت: مس اکنون به امتیاز این مسابقه چشم دوخته است و ما مقابل استقلال صدر جدولی در ورزشگاه آزادی بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و قطعا برابر سپاهان نیز می‌توانیم، موفق باشیم.
به گزارش فارس، تیم فوتبال مس سرچشمه رفسنجان فردا از ساعت 15 در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر میزبان سپاهان اصفهان است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول