اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

3 امتیاز به شیرینی عسل؛

مس سرچشمه پیروز دربی کرمان شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال مس سرچشمه رفسنجان با برتری 2 بر صفر برابر مس کرمان نخستین پیروز شهرآورد کرمان لقب گرفت.

مس سرچشمه پیروز دربی کرمان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، تیم فوتبال مس سرچشمه رفسنجان شامگاه شنبه با برتری ۲ بر صفر برابر مس کرمان نخستین پیروز شهرآورد کرمان لقب گرفت.
این دیدار که در ورزشگاه شهید باهنر شهر کرمان آغاز شد در پایان با برتری نارنجی‌پوشان مس سرچشمه همراه بود تا این تیم با کسب سه امتیاز این مسابقه جمع امتیازاتش را به عدد 11 رسانده و به امید روزهای روشن به آینده بنگرد.
علی خانکی و امیر محمدی در دقایق 16 و 55 برای مس سرچشمه گلزنی کردند تا شاگردان اصغر شرفی با چشیدن طعم شیرین پیروزی در دربی فوتبال کرمان با امید بیشتری به ادامه مسابقات فکر کنند.
قاسم واحدی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت، مرتضی کریمی و حسین یوسفی کمک داوران این دیدار بودند و رحیم مهرپیشه نیز داور چهارم دربی کرمان بود.
مسعود مرادی داور سابق و باسابقه فوتبال کشورمان نیز به عنوان ناظر داوری این دیدار معرفی شده بود، داور این دیدار در دقیقه 12 با نشان دادن یک کارت زرد به علی مولایی این بازیکن را جریمه کرد.
اصغر شرفی سرمربی مس سرچشمه در دقیقه 70 با خارج کردن علی سامره کاپیتان با تجربه تیمش از زمین، مسلم فیروزآبادی را جایگزین این بازیکن کرد تا نخستین تغییر تیم پیروز میدان انجام پذیرد.
در ادامه نیز شرفی در دقیقه 80 محسن مظفری را جایگزین نناد برنویچ کرد تا دومین تغییر سرچشمه انجام پذیرد و در دقیقه 90 نیز اویس کردجهان به عنوان سومین تغییر مس سرچشمه جانشین آنته زوراک در زمین شد.
در آن سوی میدان میروسلاو بلاژویچ در دقیقه 62 با فرستادن محسن بیاتی‌نیا به جای سجاد حسین‌زاده نخستین تعویض را انجام داد که هیچ حاصلی برای مس نداشت، بلاژ در ادامه اشتباه دیگری در تعویض‌های خود را تکرار کرد و با فرستادن له آندره باریوس به زمین مسابقه تعویض اشتباه دیگری را انجام داد به شکلی که مس در دقایق پایانی مسابقه در حضور دو بازیکن تازه واردش همچون تیم‌های 9 نفره کار کرد.
تغییر دیگر بلاژ در دقیقه 75 در مس کرمان انجام شد، در این تغییر مصطفی شجاعی جانشین رسول کر شد که در این مسابقه اشتباهات فاحشی در خط دفاع مس داشت.
مس سرچشمه با پیروزی در این مسابقه 11 امتیازی شد و مس کرمان نیز با 15 امتیاز در جایگاه خود در جدول رده‌بندی مسابقات باقی ماند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول