اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه تاکید کرد:

تغییر در روند نتایج مس سرچشمه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه صنایع مس سرچشمه گفت: با تقویت تیم در ادامه مسابقات روند نتایج تیم تغییر می‌کند.

تغییر در روند نتایج مس سرچشمه
حسین منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به مذاکرات صورت گرفته از سوی این باشگاه با مدیر برنامه‌های دو نفر از بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق‌ اظهار داشت: تا زمان حصول توافق نهایی با این دو بازیکن اسامی آنها را اعلام نمی‌کنیم اما این دو در پست دفاع و هافبک وسط برای تیم ملی عراق بازی می‌کنند.
وی افزود: باشگاه تصمیم دارد تا با تقویت تیم در نیم فصل دوم مسابقات روند نتیجه‌گیری تیم را تغییر دهد.
منصوری با بیان اینکه در دیداری که با سعد‌محمدی مدیر‌عامل شرکت ملی صنایع مس ایران داشته است به توافق‌های لازم برای دریافت اعتبار لازم برای بهسازی ورزشگاه شهر سرچشمه رسیده است، گفت: امیدوارم شرایط لازم برای دریافت مجوز میزبانی مسابقات مس در شهر سرچشمه فراهم شود.
وی : به غیر از این دو بازیکن عراقی، دو مهاجم خارجی دیگر به زودی در تمرینات مس سرچشمه حاضر می‌شوند تا کادر فنی شرایط آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دهد.
منصوری با بیان اینکه تمرینات آماده‌سازی مس سرچشمه در فاصله تعطیلات لیگ در کردان کرج برگزار شد، تصریح کرد: بازیکنان تیم در این اردو تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته و توانستند، دستورات و برنامه‌های تاکتیکی کادر فنی را اجرایی کنند.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که رسول کر مدافع میانی و نیمکت‌نشین مس کرمان را جذب می‌کنیم که جزو سهمیه بازیکنان امید باشد و سهمیه بازیکنان بزرگسال را اشغال نکند.
منصوری با بیان اینکه در نشست اخیر اتحادیه فوتبال کشور با سازمان لیگ از باشگاه‌های خواسته شد تا الزامات و استانداردهای مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را رعایت کنند، گفت: با رعایت قوانین و مقررات مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا فوتبال ما به معنای واقعی حرفه‌ای می‌شود.  
وی عنوان کرد: با نظر شخص اصغر شرفی بازیکنان ضعیف و کم کار در مس سرچشمه جایی نداریم و نفرات کم کار در این تیم از حاشیه امنیت لازم برخوردار نیستند.
منصوری با اشاره به دیدار تیمش در برابر دامش گیلان بیان کرد: مس سرچشمه در این مسابقه برای پیروزی و کسب سه امتیاز راهی میدان می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول