اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار زنجان با اشاره به قابلیت‌های موجود در طارم؛

استفاده از ظرفیت کشاورزی طارم در اولویت است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به قابلیت زمین‌های کشاورزی و ظرفیت‌های اقتصادی بالقوه در طارم گفت: استفاده از این ظرفیت‌ها در اولویت است.

استفاده از ظرفیت کشاورزی طارم در اولویت است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان طارم با اشاره به اینکه امروز مشکلات شهرستان طارم با گذشته بسیار متفاوت است، اظهار داشت: تاکنون از همه ظرفیت کشاورزی شهرستان طارم استفاده نشده‌ اما در حال حاضر هدف‌گذاری‌ها برای بخش کشاورزی در این شهرستان کاملا مشخص و دقیق است.
وی با اشاره به اینکه 100 میلیارد تومانی که در بحث آمایش برای طرح‌های کشاورزی در اختیار شهرستان طارم گذاشته شده می‌تواند در صورت استفاده صحیح و بهینه انقلابی در تولیدات کشاورزی این شهرستان به وجود آورد.
استاندار زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 60 نوع محصول با بهترین کیفیت تولید و در بدترین شرایط توزیع می‌شود، تصریح کرد: تاکنون سود این محصولات به جیب واسطه‌ها می‌رفت که با بهره‌برداری از راه‌های مواصلاتی در حال اجرا و طرح‌های گاز‌رسانی و طرح‌های برق‌رسانی و آمدن صنایع تبدیلی به شهرستان طارم بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد.
وی با بیان اینکه دولت به همه وظیفه خود در زمینه آماده کردن زیرساخت‌ها عمل کرده است به ضرورت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان طارم نیز اشاره کرد و افزود: در سال‌های اخیر از همه ظرفیت‌ها و ابزارها برای توسعه طارم تلاش شده است.
رئوفی‌نژاد با بیان اینکه گیر بسیاری از پروژه‌ها در طارم تسهیلات نیست، یادآور شد: باید از فرصت‌های به دست آمده در دولت دهم برای توسعه شهرستان استفاده کرد.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه شهرستان طارم در میان شهرستان‌های دیگر استان زنجان وضعیت طلایی دارد، افزود: باید همه در این شهرستان پای کار آیند تا به توسعه شهرستان کمک کنند.
وی همچنین به طرح برخی مشکلات کوچک از سوی برخی‌ها خطاب به مسئولان این شهرستان گفت: کارهای بزرگی در شهرستان طارم برای آبادانی این منطقه صورت گرفته با طرح مسائل و مشکلات کوچک، دل مردم را خالی نکنید.
 رئوفی‌نژاد به نرخ بیکاری در شهرستان طارم در مقایسه با نرخ بیکاری در کشور اشاره کرد و یادآور شد: نرخ بیکاری 3.5 درصد شهرستان طارم در مقایسه با نرخ بیکاری 7.1 درصد کشور قابل تامل است.
استاندار زنجان به توسعه باغات زیتون، اجرای کارخانه سیمان به شرط رعایت مسائل زیست محیطی، برگزاری جشنواره زیتون در طارم در پاییز هر سال برای معرفی زیتون طارم به سراسر ایران و حل مشکل آب شرب و تامین آب کشاورزی در این شهرستان تاکید کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول