اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر راه؛

بزرگراه فومن‌ ـ رشت افتتاح شد

خبرگزاری فارس: بزرگراه فومن‌-رشت با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بزرگراه فومن‌ ـ رشت افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، معاون وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز در جریان افتتاح پروژه تکمیل عملیات باقی‌مانده بزرگراه رشت‌ ـ فومن اظهار داشت: این پروژه در راستای برقراری ترافیک روان ایمن و نیز کاهش تصافات جاده‌ای ایجاد شده است.
احمد صادقی پروژه مذکور را به طول سه هزار و 800 متر و عرض 11 متر عنوان کرد و افزود: برای این پروژه بالغ بر 50 میلیارد ریال هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ادامه داد: عملیات تکمیلی بزرگراه فومن‌-رشت که قطعات آخر آن باقی‌مانده بود با همکاری مسئولان محلی به اتمام رسیده و امروز افتتاح شده است.
وی، کاهش مصرف سوخت و استهلاک خودرو را از مزایای این بزرگراه عنوان کرد و با اشاره به پروژه نیمه تمام تقاطع فومن بیان داشت: مشکل این پروژه تملک آن بوده که تلاش می‌شود تا با اختصاص اعتبار این مشکل برطرف شود.
صادقی، تقاطع مذکور را در ایمن‌سازی ترافیک استان تاثیرگذار دانست و درباره دلیل تاخیر در اجرای این پروژه افزود: بحث تملک مهم‌ترین مشکل این پروژه است که اعتبار زیادی می‌خواهد و تغییراتی در طرح این پروژه داده شده  است که تملک کمتری بخواهد و بتوانیم بخشی از صرفه‌جویی را در ساخت ببریم که این تقاطع زودتر ساخته شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول