اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

مطالعات بزرگراه تبریز ـ باکو پایان یافت

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص بزرگراه تبریز ـ اهر ـ هوراند ـ باکو گفت: مطالعات آن به اتمام رسیده و امسال پیگیر هستیم با اختصاص اعتبارات لازم در بودجه سال 91 اجرای این پروژه بزرگ ملی اجرایی و منجر به توسعه منطقه شود.

مطالعات بزرگراه تبریز ـ باکو  پایان یافت
 به گزارش خبرگزاری فارس از هوراند، ارسلان فتحی‌پور ظهر امروز در نشست مردمی بخش هوراند، با اشاره به پیشینه تاریخی و فرهنگی بخش هوراند اظهار کرد: این بخش با استعدادهای ویژه در بخش‌های مختلف کشاورزی،باغی و گردشگری و معدن یکی از مناطق مستعد استان است که امیدواریم با عنایت ویژه دولت دهم و در راستای محرومیت‌زدایی با ارتقاء این به بخش به شهرستان یکی از آرزوهای دیرینه مردم این منطقه محقق شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با جلسات متعددی که با معاون اول رئیس جمهوری در خصوص ارتقاء این بخش داشتیم، خواسته مردم هوراند طی نامه‌ای به دفتر دولت محترم ارائه شده و  رحیمی معاون اول رئیس جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور اعلام داشته اند که هوراند استحقاق ارتقاء و گسترش را دارا  است که دستور انجام کارشناسی از سوی وزارت کشور و ارجاع به دولت را صادر کرده‌اند که مراحل قانونی طی شود.
وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 15 روستای بخش هوراند خبر داد و افزود: با اجرای این پروژه یکی از خواسته‌های مردم منطقه عملی شود.
فتحی‌پور، همچنین تسریع در اجرای مجتمع‌های آبرسانی، آغاز  سد علی‌آباد و منطقه نمونه گردشگری را از نیازهای اساسی مردم این بخش اعلام کرد.
وی گفت: در صورت تسریع در اجرای سد علی‌آباد شاهد رونق کشاورزی و باغی منطقه و  توسعه و رونق گردشگری در بخش هوراند خواهیم بود.
وی در خصوص بزرگراه تبریز- اهر-هوراند-باکو گفت: مطالعات آن به اتمام رسیده و امسال پیگیر هستیم با اختصاص اعتبارات لازم در بودجه سال 91 اجرای این پروژه بزرگ ملی اجرایی و منجر به توسعه منطقه شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول