اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرضا تاکید کرد:

ضرورت تبدیل بزرگراه اصفهان ـ شهرضا به آزادراه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرضا گفت: با توجه به حجم بالای ترافیکی در محور اصفهان به شهرضا اضافه کردن دو باند به صورت رفت و برگشت در این محور ضروری به نظر می‌رسد.

ضرورت تبدیل بزرگراه اصفهان ـ شهرضا به آزادراه
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، محمد حسین سلیمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس آمار موجود بیش از 12درصد از راه‌های استان در حوزه استحفاظی اداره راه و شهرسازی شهرضا قرار گرفته است.
وی ادامه داد: شهرضا به دلیل قرار گرفتن در مسیر کریدور شمال به جنوب کشور از حساسیت زیادی در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر برخوردار است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرضا با تشریح نقاط حادثه خیز در راه‌های شهرستان گفت: وجود بیش از 14 نقطه حادثه‌خیز در مسیر راه‌های شهرستان که مهم‌ترین آنها محور شهرضا به دهاقان در محل دانشگاه آزاد دهاقان و محور شهرضا به مبارکه، که نیازمند حذف گردنه پوده است سبب بروز تصادفات متعدد در ایام مختلف سال می‌شود.
وی با اشاره به طرح‌های انجام شده توسط این اداره در سال جاری اضافه کرد: حجم عملیات‌های انجام شده توسط این اداره بیشتر در راستای ایمن سازی جاده‌ها و معابر با هدف روان سازی مسیر تردد وسایل نقلیه و باربری و کاهش خطرات احتمالی صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت راه‌های شهرستان بهبود این شرایط نیازمند حمایت و یاری مسئولان است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول