اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آثار برگزیده کودکان و نوجوانان؛

نمایشگاه «جوانه‌های ارادت» در نگارخانه باران مشهد برپا شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه کتاب‌سازی جوانه‌های ارادت با برگزیده‌ای از آثار کودکان و نوجوانان در رابطه با زندگانی امام رضا(ع) بیستم آبان‌‌ماه در نگارخانه باران مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) گشایش یافت.

نمایشگاه «جوانه‌های ارادت» در نگارخانه باران مشهد برپا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حدود 100 کتابچه برگزیده از آثار "نخستین جشنواره کتاب‌سازی فرهنگ رضوی" در این نمایشگاه ارائه شده که با موضوعات زندگی امام رضا(ع)، ‌روایات، کرامات و خانواده ایشان توسط کودکان و نوجوانان در قالب‌هایی هنرمندانه و مزین، نگاشته شده است.
مدیر مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) درباره این نمایشگاه اظهار داشت: امسال در نهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، ‌جشنواره‌ای با عنوان کتاب‌سازی فرهنگ رضوی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان تشکیل شد که در نتیجه یک هزار و 300کودک و نوجوان با طراحی و نگارش کتاب در رابطه با امام رضا(ع)، در آن جشنواره شرکت کردند و هم‌اکنون برگزیده‌ای از آثار راه یافته به همان جشنواره در این نمایشگاه ارائه شده است.
حسین فقیه در رابطه با برپایی نمایشگاه جوانه‌های ارادت در نگارخانه جدید التأسیس باران اظهار داشت: این نمایشگاه با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) وابسته به مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برپا شده و نگارخانه باران نیز با توجه به اصالت خود که نخستین نگارخانه تخصصی کودکان و نوجوانان در خراسان رضوی است، اهتمام جدی در برگزاری این نمایشگاه شده است.
وی بر اهمیت حمایت از ذوق و هنر در کودکان و نوجوانان تاکید کرد و افزود: در این نمایشگاه آثاری از کودکان و نوجوانان سراسر کشور دیده می‌شود که در نهایت اخلاص و خلاقیت و هنر، با دم‌دستی‌ترین ابزار و وسایل طراحی شده‌اند که برای هر مخاطبی، جذاب و گیرا است. بنابراین اگر زمینه شکوفایی توانمندی‌های کودکان و  نوجوانان بیشتر شده و از آن‌ها حمایت شود، قطعاً شاهد درخشش استعدادها هستیم.
نمایشگاه کتاب‌سازی جوانه‌های ارادت تا، بیست و نهم آذرماه جاری در نگارخانه باران مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) واقع در خواجه‌ربیع 23 پذیرای علاقه‌مندان است. 
انتهای پیام/م30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول