اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان:

نمایشگاه هنرهای تجسمی امروز در سراوان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوع نهضت امام حسین(ع) در سراوان گشایش یافت.

نمایشگاه هنرهای تجسمی امروز در سراوان افتتاح شد
حجت‌الاسلام و‌المسلمین عباس دانشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: آشنایی هر چه بیشتر آحاد جامعه با قیام امام حسین(ع)و نهضت خونین کربلا و تشویق و ترغیب هنرمندان برای ارائه آثارشان هدف از برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی در سراوان است.  
وی افزود: این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته در مجتمع اداره فرهنگی و هنری شهرستان سراوان دایر است و علاقمندان به هنرهای تجسمی می‌توانند از این نمایشگاه‌ دیدن کنند. 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: 28 اثر درقالب تصویرسازی، معرق‌کاری و مجسمه و سفال در نمایشگاه هنرهای تجسمی سراوان به نمایش در آمده که از این تعداد 3 اثر از سراوان، زاهدان و سوران از سوی هیات داوران به ترتیب مقام نخست تا سوم را کسب کردند.
دانشی بیان کرد: هنرهای تجسمی هنر بصری یا بیداری است که حس بینایی را مخاطب قرار می‌دهد و نیز هنرهای تجسمی همچون نقاشی، خوشنویسی، مجسمه سازی، طراحی، عکاسی، گرافیک، طراحی صنعتی،معماری و طراحی داخلی است.
وی با بیان اینکه هنرهای تجسمی شامل هنرهای زیبا و هنرهای کاربردی محسوب می‌شود، افزود: هنرمند تجسمی فردی که در زمینه هنرهای زیبا، دستی و کاربردی فعالیت می‌کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول