اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال آینده انجام می‌گیرد؛

پایان عملیات اجرایی تقاطع غیر هم‌سطح ابوذر در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: تا پایان سال آینده عملیات اجرایی تقاطع غیر هم‌سطح ابوذر به اتمام می‌رسد.

پایان عملیات اجرایی تقاطع غیر هم‌سطح ابوذر در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سید جواد محودی صبح امروز در شورای هماهنگی ترافیک آذربایجان غربی که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: وضعیت موجود در تقاطع غیرهم سطح ابوذر راضی کننده نیست.
وی با بیان اینکه این وضعیت به هیچ عنوان قابل قبول نیست، تصریح کرد: اصلاح تقاطع غیر هم سطح ابوذر از مصوبات سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی بود که باید توسط اداره کل راه و ترابری این استان عملیاتی می‌شد و به دلیل اینکه این پروژه در داخل شهر بود این اداره مسئولیت اصلاح تقاطع غیر هم‌سطح ابوذر را متقبل نمی‌شد و با ورود استانداری به این پروژه مقرر شد آزادسازی این پروژه از طریق شهرداری ارومیه و کار اجرایی آن توسط استانداری و به کمک اداره کل راه و ترابری استان انجام گیرد.
این مسئول با بیان اینکه برای انجام کار اجرایی این پروژه 18 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی در نظر گرفته شده بود، افزود: بر این اساس پیش‌بینی شده بود تا انتهای سال جاری این پروژه در فاز اول به اتمام برسد.
محمودی با بیان اینکه با توجه به مشکلاتی که در بحث تملک و آزادسازی وجود داشت نتوانستیم به موفقیت در اجرای این پروژه برسیم، خاطرنشان کرد: در بازدید حضوری شورای اسلامی شهر ارومیه و استاندار در چند روز گذشته از این پروژه، تصمیم نهایی برای اجرایی شدن و آزادسازی واحدهای مسکونی که سد راه اجرای این پروژه شده بود اخذ شد.
وی افزود: مشکلات در راستای ایجاد راست‌گردها از سمت خاتم‌الانبیاء به طرف پل شهید کلانتری و برعکس، رفع و از نظر اجریی دستگاه‌های خدمات‌رسان به خوبی وارد عمل شده‌اند.
این مسئول با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه همچنان ادامه دارد، گفت: باید تا انتهای سال 90 مسیر اصلی طوری برنامه‌ریزی شود که مشکل ترافیک رفع شود تا با برنامه‌ریزی دقیق کل پروژه را پیش ببریم.
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر افزایش سطح اقدامات کارگاهی در این زمینه، اظهار داشت: امید می‌رود با این روند ‌تا انتهای سال 91 این پروژه را به اتمام برسانیم.
محمودی در ادامه با بیان اینکه لازم است تا خروجی مصوبات شورای هماهنگی ترافیک استان بازده خوبی داشته باشد، اعلام کرد: طرح‌هایی که برای تسهیل ترافیک در استان انجام می‌شود و در این کارگروه به تصویب می‌رسند نباید با گذشت زمان رنگ فراموشی به خود بگیرند و لازم است دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای عملیاتی شدن طرح‌های مصوب شورای هماهنگی ترافیک اقدامات لازم را انجام دهند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول