اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم رعایت شئونات اخلاقی؛

یک واحد صنفی در اردل پلمپ شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردل گفت: یک واحد صنفی در شهر اردل به دلیل عدم رعایت شئونات اخلاقی پلمپ شد.

یک واحد صنفی در اردل پلمپ شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یعقوب اسدی صبح امروز در نشست کمیسیون نظارت بر واحد‌های صنفی این شهرستان، اظهار داشت: اصناف در ایران از بزرگ‌ترین بخش‌های اقتصاد است که همواره نقش و اهمیت زیادی در رشد و توسعه کشور به ویژه تکمیل حلقه نهایی فرآیند تولید تا مصرف کالاها و خدمات دارد.
وی با بیان اینکه بخش عمده اصناف در زمینه تهیه، تدارک و توزیع کالاها و خدمات در آخرین زنجیره تامین کالاها فعالیت دارند، گفت: اصناف از یک طرف کالاها را از بخش‌های تولیدی داخلی و خارجی به مصرف‌کنندگان و از طرف دیگر اطلاعات بازار و نقدینگی را در راستای عکس این چرخه از مصرف‌کنندگان به بخش‌های تولیدی انتقال می‌دهند.
اسدی با تأکید بر اینکه اصناف موجب حرکت چرخه اقتصاد کشور می‌شوند، گفت:  به‌طوری‌که رشد و توسعه بخش‌های تولیدی در هر کشوری، نیازمند وجود نظام توزیع کالای کارآ است، بر این اساس بخش توزیع کالا و فعالان آن اصناف را به‌عنوان موتور رشد بخش‌های تولیدی هر اقتصادی اعلام می‌دارند.
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت اردل خاطرنشان کرد: در هر حال اصناف با توجه به گستردگی و حجم زیاد امکانات فنی و مالی و در دست داشتن بخش زیادی از تولید ناخالص ملی، اشتغال و ثروت جامعه، نقش بسیار مهمی در اتصال حلقه فرآیند تولید به مصرف، گردش کالا و نقدینگی و در نتیجه پویایی اقتصاد دارند.
وی در ادامه با اشاره به مصوبات این نشست از معرفی اعضای هیئت نظارت برای برگزاری دور دوم انتخابات اتحادیه صنف فرش دستباف و هیئت رئیسه مجمع توسط کمیسیون نظارت خبر داد و گفت: پلمپ یک واحد صنفی در شهر اردل به دلیل عدم رعایت شئونات اخلاقی، اجرای طرح تفکیک واحدهای صنفی برابر نوع رسته و فعالیت قید شده در پروانه کسب از دیگر مصوبات این نشست است.
اسدی ادامه داد: اجرای طرح شناسایی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب در سطح شهرستان اردل توسط مجمع امور صنفی با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، و تهیه لیست آمار پروانه کسب‌های صادره در سطح شهرستان توسط مجمع امور صنفی از دیگر مصوبات این جلسه به‎شمار می‎رود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول