اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خبر داد:

تعطیلی 115 واحد صنفی متخلف در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از تعطیلی 115 واحد صنفی متخلف در استان بوشهر خبر داد.

تعطیلی 115 واحد صنفی متخلف در استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالمحمد خواجه‌ئیان بعد از ظهر امروز در نشست شورای سلامت دشتستان اظهار داشت: برای بهبود شاخص‌های بهداشتی و درمانی در استان تلاش بسیار خوبی توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انجام شده است.
وی افزود: نظارت بر مراکز عرضه و توزیع غذا و فرآورده‌های غذایی با دقت و حساسیت توسط دانشگاه انجام می‌شود و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از تعطیلی 115 واحد صنفی متخلف در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته 115 واحد صنفی متخلف در استان بوشهر تعطیل و 43 تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته یا غیر بهداشتی در استان معدوم شدند. 
خواجه‌ئیان ادامه داد: در سال گذشته بیش از 800 پرونده تخلف بهداشتی به شبکه بهداشت استان ارائه شد که حدود 2 برابر نسبت به سال قبل از آن افزایش داشته است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: از این تعداد پرونده 33 درصد محکوم، 10 درصد تبرئه و 57 درصد آن هنوز بررسی نشده است.
وی بیان کرد: دشتستان از شهرستان‌های مهم استان است و در راستای بهبود شاخص‌های بهداشتی اقدامات خوبی در این شهرستان انجام گرفته است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان نیز در این نشست اظهار داشت: خانه‌های بهداشت روستایی و مراکز بهداشت شهری و روستایی از همه ظرفیت موجود برای رشد و بهبود وضعیت بهداشتی دشتستان استفاده می‌کنند.
غلامرضا کهن گفت: افزایش تجهیزات بهداشتی و درمانی در روستاها و شهرهای استان و کیفیت بخشیدن به خدمات درمانی و بهداشتی در دستور کار قرار دارد که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان به نتایج خوبی رسیده‌ایم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول