اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان خبر داد:

پلمپ 18 انبار کالای تجاری غیرمجاز در بندرعباس

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان از پلمپ 18 واحد انبار کالاهای تجاری غیرمجاز و قاچاق طی روزهای گذشته در شهر بندرعباس خبر داد.

پلمپ 18 انبار کالای تجاری غیرمجاز در بندرعباس
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد دادستانی در نشست تشریح عملیات‌های پلمپ انبارهای مذکور در این شهر با بیان اینکه سلامت غذایی و امنیت آن دارای نقش مهمی در امور است ابراز داشت: پلیس در این راستا با توان تمام از فعالیت‌های بدون مجوز جلوگیری می‌کند.
وی در این راستا ادامه داد: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان کالاهای تجاری غیرمجاز و قاچاق، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی موضوع شناسایی انبارهای غیرمجاز را در دستور کار قرار دادند.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان افزود: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی با همکاری اتحادیه جرثقیل داران، روز گذشته 18 واحد انبار غیر مجاز را که اجناس و کالاهای غیرمجاز در آن نگهداری و سپس به اقصی نقاط کشور انتقال داده می‌شد را شناسایی، نسبت به پلمپ آنان اقدام و از ادامه فعالیت واحدهای مذکور جلوگیری کردند.
دادستانی با تاکید بر استمرار و تداوم اجرای طرح بازدید و کنترل صنوف در سطح استان، تصریح کرد: این طرح با هدف ایجاد محیطی امن و سالم در جامعه و صنوف، با جدیت و قاطعیت توسط پلیس اجرا می‌شود.
شهر بندرعباس و به ویژه بافت مرکزی و سنتی این شهر در امور تجاری و به ویژه پخش مواد غذایی دارای قدمتی طولانی است از همین رو این ناحیه از شهر با توجه به شلوغی ترافیک و تراکم ساختمان‌های محل نگه‌داری کالاها به ویژه اقلام خوراکی و غذایی است.
این شهر به عنوان مبدایی برای ورود کالاهای خارجی به کشور و همچنین مرکزی برای باز توزیع محصولات داخلی به شهرهای شرقی کشور از اهمیتی ویژه در امور تجاری برخوردار است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول