اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته علمی هفته پژوهش خوزستان:

سازمان‌ها و صنایع پژوهشگران برتر را معرفی کنند

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته علمی هفته پژوهش و فناوری خوزستان گفت: دستگاه‌های اجرایی، صنایع و دانشگاه‌ها هر چه زودتر پژوهشگران برتر خود را برای تجلیل در مراسم هفته پژوهش به ستاد استانی معرفی کنند.

سازمان‌ها و صنایع پژوهشگران برتر را معرفی کنند
 به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رحیم حاجی حاجیکلایی شامگاه یکشنبه در نخستین جلسه کمیته علمی استانی هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه شهید چمران با اشاره به اینکه آخرین مهلت اعلام پژوهشگران برتر به ستاد استانی هفته پژوهش 25 آبان ماه بوده است، اظهار داشت: برخی از دانشگاه‌ها و دستگاه‌ها نفرات مورد نظر را معرفی کرده‌اند و باید دیگر دستگاه‌ها هر چه سریعتر نسبت به معرفی پژوهشگران برتر خود اقدام نمایند.
وی افزود: انتخاب پژوهشگران برتر دستگاه‌های اجرایی، صنایع، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها همچون سال‌های گذشته طبق ضوابط، آیین نامه و دستور‌العمل ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری انجام خواهد شد.
مدیر امور پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: علاوه بر این از حوزه علمیه و آموزش و پرورش خواسته شد دو نفر از طلاب پژوهشگر، معلم پژوهشگر و دانش آموز پژوهشگر را به ستاد معرفی کنند.
همچنین دبیر ستاد اجرایی هفته پژوهش و فناوری استان خوزستان اظهارداشت: امسال علاوه بر دستاوردهای پژوهشی دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها، طرح‌های تحقیقاتی نمایشگاه علم تا عمل تهران نیز در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.
علیرضا زراسوندی زمان برگزاری هفته پژوهش و فناوری در سال جاری را براساس تصمیم ستاد ملی این هفته از 22 تا 28 آذر ماه اعلام کرد و گفت: همچون سال گذشته براساس تاکید ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری مراسم افتتاحیه به طور همزمان در نخستین روز این هفته اما به طور جداگانه در هر یک از دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها اجرا می‌شود.
معاون پژوهشی وفناوری دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: محل برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان مشخص شد و فضای مناسبی از سوی آموزش و پرورش خوزستان به همین منظور در منطقه امانیه در اختیار ستاد قرار گرفته است.
زراسوندی همچنین از برپایی نمایشگاه کتاب همچون سال‌های گذشته در هفته پژوهش خبر داد و گفت: رایزنی با ناشران معتبر داخلی و خارجی برای شرکت در نمایشگاه و عرضه کتب مورد نیاز و نیز بانک‌ها برای فراهم کردن امکان خرید الکترونیکی و عرضه بن کتاب در حال انجام است.
وی همچنین از عدم حضور نماینده پژوهشی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در کمیته علمی به عنوان یکی از اعضای این ستاد به شدت انتقاد کرد.
براساس این گزارش در نخستین جلسه کمیته علمی استانی هفته پژوهش و فناوری که با حضور معاونان پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و نمایندگان پژوهشی برخی دستگاه‌های اجرایی عضو این کمیته در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اعضای کمیته علمی هفته پژوهش و فناوری استان خوزستان دیدگاه‌ و نظرات خود را ارائه کردند. 
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول