اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خواستار شد؛

حضور پرشور دانشجویان در برنامه‌های فرهنگی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار بوشهر گفت: مسئولان و متولیان دانشگاه‌ها باید زمینه حضور پرشور دانشجویان را در برنامه‌های مختلف فرهنگی فراهم کنند.

حضور پرشور دانشجویان در برنامه‌های فرهنگی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن شنبدی چهارشنبه شب در نشست هماهنگی برگزاری هفتمین نمایشگاه کتاب در بوشهر اظهار داشت: برگزاری هفته کتاب بهترین فرصت برای جوانان و قشر دانشجویی و دانش آموزی است تا از این فرصت استفاده‌های فرهنگی لازم را ببرند.
وی افزود: تغذیه فکری جوانان و نوجوانان در راستای ارتقای فضای آموزشی، دینی، اعتقادی و امنیت اجتماعی باید از اهداف برگزاری نمایشگاه کتاب باشد.
معاون استاندار بوشهر با انتقاد از عدم حضور برخی روسای دانشگاه‌ها در این نشست گفت: نقش کتاب و آثار آن دبر کسی پوشیده نیست بنابراین مسئولان باید به برگزاری نمایشگاه کتاب و نشست‌های هماهنگی آن توجه داشته باشند.
شنبدی بیان کرد: باید از تمام ظرفیت‌های فرهنگی در مقابل ترفندهای دشمنان استفاده کرده و دشمن از این زاویه د تلاش برای ضربه زدن به نظام است.
وی افزود: بالاترین هجمه به کشور و نظام از حوزه فرهنگی و امور دینی صورت می‌گیرد پس لازم ما در این زمینه‌ها خود را تقویت کرده و در مقابل ترفندهای دشمن آگاه باشیم.
معاون استاندار بوشهر گفت: دشمن در تلاش است تا روح اعتقادی، دینی و معنویت را در جامعه سست کند و ما نیز باید با فضا سازی فرهنگی و رویکرد ولایی و دینی مانع آن شویم.
شنبدی اظهار داشت: استان بوشهر سابقه طولانی در عرصه فعالیت‌های معنوی و مذهبی دارد و استانی صاحب نام در این عرصه‌ها محسوب می‌شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست گفت: هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان از ششم دی ماه لغایت 13 دی سال جاری در بوشهر برگزار می شود.
یونس محمدی اظهار داشت: پیش‌بینی می شود بیش از 120 ناشر خارج از استان و پنج ناشر از سراسر استان کتب منتشر شده جدید را با 40 درصد تخفیف در محل نمایشگاه دایمی استان بوشهر در اختیار مردم قرار دهند.
وی افزود: در این نمایشگاه در بخش‌های دانشگاهی، کمک آموزشی، حوزوی و دینی، تخصصی، عمومی، ادبی، تاریخی، کودک و غیره عرضه می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر با اعلام برنامه‌های جنبی در نظر گرفته شده برای هفتمین نمایشگاه کتاب بوشهر تصریح کرد: برپایی نشست‌های موضوعی ویژه محرم و عاشورا، نشست‌های تخصصی با موضوع بیداری اسلامی و جنگ نرم، ارائه نمایشگاه تابلوهای عاشورایی، نمایشگاه و فروش البسه حجاب، نمایش تعزیه خوانی به مدت هفت شب در نمایشگاه، برپایی شب شعر به مدت هفت شب با حضور شعرای شهرستان‌های استان در حاشیه این نمایشگاه به خوبی دیده شده است .
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول