اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان:

25 درصد اعتبارات فرهنگی به حوزه‌های علمیه اختصاص دارد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان‌و‌بلوچستان گفت: اعتبارات فرهنگی سال جاری استان 51 میلیارد تومان است که 25 درصد آن تعلق به حوزه‌های علمیه دارد.

25 درصد اعتبارات فرهنگی به حوزه‌های علمیه اختصاص دارد
گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان ‌و بلوچستان، رجبعلی شیخ‌زاده در شورای اداری شهرستان دلگان که در بخش جلگه چاه‌هاشم برگزار شد، اظهار داشت: 75 درصد از اعتبارات این استان برای توسعه و تجهیز سایر مراکز مرتبط از جمله کتابخانه‌ها و فضاهای فرهنگی هزینه می‌شود.
وی با اشاره طرح‌های عمرانی در دست اجرای دلگان، بیان کرد: امسال 119 میلیارد و 610 میلیون ریال اعتبارات تملک دارایی برای اجرای 136 طرح عمرانی در بخش‌های حمل و نقل، آموزش آبرسانی بهداشت و درمان این شهرستان اختصاص یافته است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان‌و‌بلوچستان با برشمردن برخی از طرح‌های مهم دلگان بیان کرد: ساخت درمانگاه شبانه‌روزی 10 تختخوابی با یک‌هزار و 400 متر مربع زیربنا از این جمله است که تاکنون 47 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
شیخ‌زاده بیان کرد: توسعه دلگان تاکنون خوب، اما کافی نبوده است و برای سرعت در آهنگ توسعه شهرستان هماهنگی و انسجام همه دستگاهای اجرایی ضروریست.
وی افزود: تنوع وفور گیاهان دارویی در دلگان یک ضرورت فوق العاده است که در این راستا، با استفاده و با توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات علاوه بر ارزش افزوده می توان به رشد صنعت و اشتغال پایدار کمک کرد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان‌و‌بلوچستان تصریح کرد: استانداری سیستان و بلوچستان با حمایت از این بخش به سرمایه گذارانی که به دنبال بهره‌گیری مناسب از گیاهان دارویی و ایجاد صنایع تبدیلی باشند تسهیلات بانکی پرداخت می‌کند.
شیخ‌زاده در ادامه اهمیت انتخابات آتی مجلس را مورد تاکید قرار دارد و گفت: انتخابات نباید مسئولان را از خدمت رسانی به مردم دور کند بلکه باید فضایی ایجاد شود تا در سالی که مزین به نام جهاد اقتصادی است، پر تلاش تر از گذشته به مردم خدمت کنیم و مردم با اطمینان، فرد اصلح مورد نظر خود رادر انتخابات، انتخاب کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول