اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد:

تجهیز بزرگ‌ترین پارک گردشگری بوشهر به اینترنت بی‌سیم

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از تجهیز بزرگ‌ترین پارک گردشگری استان بوشهر به اینترنت بی‌سیم خبر داد.

تجهیز بزرگ‌ترین پارک گردشگری بوشهر به اینترنت بی‌سیم
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی شامگاه چهارشنبه در نشست با مدیران آبپخش اظهار داشت: در شهر آبپخش نیازها و خواسته‌های فراوانی وجود دارد که دستیابی به آن نیازمند تلاش و همت همگانی و هماهنگی تمامی مسئولان و مردم است و خوشبختانه در شهر آبپخش هماهنگی کامل بین مسئولان وجود دارد.
وی افزود: در شهر آبپخش توان‌ها و ظرفیت‌های فراوانی وجود دارد که باید با برنامه‌ریزی صحیح از آنها برای پیشرفت و توسعه شهر استفاده کنیم.
موسوی با بیان اینکه شهرداری آبپخش تحقق اهداف چشم‌انداز توسعه 1404 جمهوری اسلامی را اصل تمامی عملکرد و اهداف خود قرار داده، عنوان داشت: چشم‌انداز توسعه 1404 نمودی از قله‌های رفیع پیشرفت و توسعه در تمامی ابعاد است و همه افراد جامعه وظیفه دارند در این راستا گام بردارند.
شهردار آبپخش اذعان داشت: یکی از اساسی‌ترین خواسته‌های مردم از شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش پیشرفت و توسعه عمرانی شهر است و مدیران شهری می‌توانند با حرکت در مسیر تحقق اهداف این طرح ملی بزرگ در راستای تحقق مهم‌ترین خواسته‌های مردم پیش روند.
موسوی خاطرنشان کرد: مناسب و موثر بودن پاسخ شهر به نیازهای گسترده مردم از ویژگی‌های شهر سالم است و سند چشم‌انداز 20 ساله جمهوری اسلامی می‌تواند تمامی نیازهای شهر و شهروندان را برطرف سازد.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، جهاد را واژه‌ای مقدس و به معنای تلاش و حرکت برای رسیدن به یک هدف مشخص برشمرد و تصریح کرد: برای تحقق این شعار مشارکت همگانی، استفاده از تمام امکانات، توانمندی‌ها و برخورداری از نقشه راه و اولویت‌‌بندی نیاز است.
شهردار آبپخش تاکید کرد: چشم‌انداز توسعه 1404 جمهوری اسلامی ایران راهنما و چراغی روشن برای مسئولان است تا در راه پیشرفت و توسعه حد‌اکثری ایران اسلامی گام‌ بردارند.
وی یادآور شد: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را به نام جهاد اقتصادی مزین کرده‌اند با برنامه‌ریزی شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش و سایر مسئولان شهر شاهد پیشرفت و توسعه قابل‌توجه این شهر خواهیم بود.
موسوی بیان داشت: از بدو تصدی منصب شهرداری آبپخش پیشرفت و توسعه شهر آبپخش را از مهم‌‌ترین و اصلی‌ترین اهداف خود قرار داده‌ام و با بهره‌گیری از شیو‌ه‌های مدیریتی و تمامی امکانات و ابزار در راستای توسعه‌، پیشرفت، عمران و آبادانی شهر آبپخش تلاش خواهم کرد.
وی در ادامه با اشاره به توسعه فضای سبز در آبپخش گفت: فضای سبز در آبپخش در سال جاری رشد چشمگیری داشته و امکانات و تجهیزات پارک خضرای آبپخش نیز نسبت به سال گذشته بهتر شده است.
شهردار آبپخش از تجهیز بزرگ ترین پارک گردشگری استان بوشهر به اینترنت بی‌سیم خبر داد و اذعان داشت: به زودی این پارک به اینترنت و سیستم هوشمند وصل می‌شود و انتظار داریم تا قبل از تعطیلات نوروز شاهد افزایش امکانات این پارک باشیم.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول